۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۳۰۷
رییس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان تأکید کرد؛

ضرورت راه اندازی مرکز مجازی پاسخگویی به شبهات دینی در حوزه علمیه گیلان

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان گفت: مرکز پاسخگویی مجازی به شبهات دینی جوانان در حوزه علمیه استان راه‌اندازی شود.
رييس عقيدتي سياسي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری، رییس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) این شهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی، اظهار داشت: دشمن ایمان و افکار قرآنی ملت ایران را نشانه گرفته و حوزه‌های علمیه نقش مهمی را در مقابله با جنگ نرم دارد.

 

وی، با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات دینی در فضای مجازی از سوی مراکز حوزوی، افزود: بصیرت، دشمن‌شناسی و درایت ملت ایران اسلامی را در برابر هجمه‌های غرب پیروز کرده است.

 

رییس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با اشاره به این که باید از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج دین اسلام بهره برد، گفت: مرکز پاسخگویی مجازی به شبهات دینی جوانان، حوزه علمیه گیلان راه‌اندازی شود.

 

حجت الاسلام شکری با بیان این که در عصر دانش قرار داریم، خاطرنشان کرد: در هر پنج سال همه دانش های بشری دو برابر می‌شود که این نشان دهنده  پیشرفت سریع علم در جهان است.

 

وی تأکید کرد: اسلام حرف برای گفتن زیاد دارد و در حال حاضر نیز مباحث اسلامی در کشورهای مختلف در حال استفاده است بنابراین با این همه امکاناتی که اسلام در اختیار ما گذاشته است باید بیشترین بهره برده شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با اشاره این که دین اسلام با مقتضیات زمان پیش می‌رود، گفت: باید بتوانیم در فضاهای مجازی به تبلیغ دین مبین اسلام ادامه دهیم و از این طریق وارد اذهان و خانه‌های مردم شویم.

 

حجت‌الاسلام شکری با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت حوزه های علمیه در ترویج دین، تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه جامع اطلاع‌رسانی حوزه بزرگ امیرالمومنین(ع) رشت اقدام به روز و اثرگذاری است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات