۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۵۱۹۰۶
شیخ نعیم قاسم:

کشورهای حاشیه خلیج فارس مبالغ هنگفتی را صرف تروریسم کردند/ شکست تکفیری‌ها نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید براینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس مبالغ هنگفتی را در حمایت از تروریسم صرف کردند، گفت: نبردی حقیقی بین محور مقاومت و محور انحراف به رهبری آمریکا و اسرائیل در حال انجام است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی حزب الله برگزار شد، با تأکید بر بروز یک نبرد حقیقی بین محور مقاومت اسلامی و محور انحراف به رهبری آمریکا و اسرائیل، خاطرنشان کرد: کشورهای قدرتمند امروز در حالی منادی مبارزه با داعش هستند که خود این کشورها حامی اصلی تروریسم در افغانستان، سوریه و عراق بوده اند.
 
وی افزود: نباید فراموش کرد که کشوهای حاشیه خلیج فارس مبالغ هنگفتی را در حمایت از تروریسم صرف کردند. تروریست‌ها جزیی از پروژه اسرائیل در منطقه هستند و همکاری رژیم صهیونیستی با گروه‌های تکفیری در منطقه القنیطره سوریه گواهی بر این مطلب است.
 
معاون سیدحسن نصرالله، تکفیری‌ها را بی دین و مذهب عنوان کرد و گفت: نبرد ما با تکفیری‌ها به هیچ وجه مذهبی نیست چون آنها به هیچ دین و مسلکی پایبند نیستند. پروژه تکفیری‌ها در سوریه، عراق، لبنان و یمن به زودی و با مجاهدت نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه به پایان می‌رسد.
 
شیخ نعیم قاسم با انتقاد از سخنانی مبنی بر اینکه داعش گروهی تروریستی است اما جبهه النصره تروریستی نیست، خاطرنشان کرد: جبهه النصره جزئی از گروه تروریستی القادعده است که همه گروه‌های تکفیری را ساماندهی می‌کند.
 
این عضو ارشد حزب الله تصریح کرد که تروریست خوب و تروریست بد وجود ندارد و همه گروه‌های تکفیری، تروریستی به یک اندازه مخرب و مجرم هستند./983/ب901/ک
ارسال نظرات