۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۵۱۲۳۷
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اقتدار و عزت بین المللی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریای ارتش گفت: افتخارات و اقتدار نیروی دریایی حرکت عملی در راه امام حسین(ع) و راه شهدا است.
حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در حاشیه  مراسم الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان منطقه چهارم نداجا در جمع خبرنگاران با بیان این که امروز نیروی دریایی به یک نیروی فرامنطقه‌ای مؤمن، متخصص، متعهد و انقلابی و شهادت‌طلب تبدیل شده است، گفت:‌ نیروی دریایی ارتش امروز مظهر اقتدار ملت ایران اسلامی در عرصه دریاها است.

 

وی با بیان این که هر چه داریم به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی با تأسی از سیره شهدا، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که ملت باید به فرزندان خود ببالنند که چنین دانش و تخصصی در ساخت ناوشکن دارند، تصریح کرد: ناوشکن دماوند دارای سامانه‌های نوین و پیشرفته‌ای از جمله راداری، شنودی و سلاح است.

 

دریا دار سیاری با بیان این که جایگاه هر کشور در دنیا به توانمندی، قدرت نظامی و سیاسی آن کشور بستگی دارد، گفت: کشورهای جهان امروز برای ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این که دریادلان نیروی دریایی ارتش با اقتدار و رشادت در پهنه آبهای داخلی و بین‌المللی توانمندی خود را نشان می دهند، افزود: افتخارات و اقتدار نیروی دریایی حرکت عملی در راه امام حسین(ع) و راه شهدا است./1318/پ203/ب1

ارسال نظرات