۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۴۹۶۶۷
با پیام آیت الله سبحانی؛

کنگره جهاد عشایر عرب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری به آخرین جزییات کنگره جهاد عشایر عرب در اهواز خبرداد و گفت: این کنگره دوشنبه و سه شنبه، 11 و 12 اسفندماه ماه در حمدیه و اهواز با پیام آیت الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید برگزار می شود.
تمثال جهاد عشاير عرب خوزستان در برابر انگليس در جنگ جهاني اول

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به آخرین جزییات کنگره جهاد عشایر عرب در اهواز خبرداد و گفت: این کنگره دوشنبه و سه شنبه، 11 و 12 اسفندماه ماه در حمیدیه و اهواز برگزار می شود.

دبیر کمیته علمی کنگره جهاد عشایر عرب به آخرین جزییات این کنگره اشاره کرد و گفت: برنامه های این کنگره از ساعت 14:30 در محل یادمان شهدای جهاد عشایر عرب در روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه آغاز می شود.

آیت الله حیدری، سخنرانی سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و اجرای نمایش میدانی تقابل نیروهای عشایر عرب با نیروهای انگلیسی و شعر خوانی شعرای عرب زبان از برنامه های تشکیل دهنده نخستین روز این همایش برشمرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گلباران یادمان شهدای جهاد عشایر عرب و زیارت قبور این شهدا از دیگر برنامه های آغازین کنگره جهاد عشایر عرب است.

وی با بیان این که برنامه های کنگره جهاد عشایر عرب در روز دوم در تالار آیت الله خامنه ای اهواز دنبال می شود، اظهار داشت: قرائت پیام آیت الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید، آغاز بخش برنامه های روز دوم این کنگره است.

آیت الله حیدری با اشاره به ارائه گزارش از سوی سردار حسن شاهوار پور، دبیر کنگره شهدای جهاد عشایر عرب، گفت: سخنرانی آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان از برنامه های دومین روز کنگره جهاد عشایر عرب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رونمایی از کتاب جهاد عشایر عرب خوزستان، تقدیر از مقاله های برتر کنگره جهاد عشایر عرب  و تجلیل از مهمانان ویژه را از دیگر برنامه های دومین روز از کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان عنوان کرد./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات