۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۴۹۵۰۱
معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات:

بسیاری از ابزارهای تبلیغی شناخته نشده است

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات کشور با بیان این‌که بسیاری از ابزارهای تبلیغی شناخته نشده است، گفت: هنوز از ظرفیت رسانه و منبر و تبلیغ سنتی چهره به چهره استفاده لازم را نبرده‌ایم.
حجت الاسلام موسوي هوايي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی افزود: ما در معاونت پژوهشی و آموزشی با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری به دنبال چهار هدف اصلی هستیم. هدف اول ما علم افزایی است یعنی معاونت می خواهد علم مخاطبان و جامعه هدف خود را بیشتر کند. در تولیدات معاونت هم مساله علم افزایی تا حد امکان لحاظ می‌شود.

 

وی ادامه داد: هدف دوم ما اهمیت دادن به محتوای تبلیغ است که با محوریت مبانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم هبری انجام می‌شود. کار دیگری که چندین سال است که پیگیر انجام هستیم تولید نرم افزار آسمان یا آشنایی با سیر مطالعات اسلامی نوین است که تحت وب طراحی شده است و گسترش آن در صورت تامین اعتبار همچنان ادامه خواهد داشت. به طور کلی ما در تولید محتوا نگاه ویژه ای به مطالبات مقام معظم رهبری داریم.

 

موسوی هوایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در 14 خرداد بر سه موضوع امام، انقلاب اسلامی و استکبارستیزی تاکید کردند و خواستار آن که شدند که روی این 3 سرفصل مهم مطالعه و تحقیق شود. متاسفانه این فرمایشات حضرت آقا آن طور که باید شنیده نشد. سعی ما بر این است که در تولید محتوا در این سه موضع مهم همواره فعال باشیم.

 

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: هدف سوم ما اهمیت دادن به روش تبلیغ است. ما در این زمینه باید خیلی جلوتر از این حرکت کنیم. خیلی از ابزارهای تبلیغی هنوز شناخته نشده است. حتی از ظرفیت رسانه  منبر و تبلیغ سنتی چهره به چهره هم استفاده لازم را نبرده ایم در صورتی که همین تبلیغ سنتی هنوز هم در دنیا یکی از روشهای موثر تبلیغ محسوب می‌شود.

 

موسوی هوایی در پایان سخنانش به تبیین هدف چهارم معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان یعنی اهمیت دادن به مساله اطلاع‌رسانی پرداخت./1325/د102/ی

ارسال نظرات