۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۴۸۹۹۳

آیت الله نجفی نسبت به سوء استفاده از مساله مهدویت هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر لزوم مبارزه با جریان‎های سوء استفاده کننده مساله مهدویت و امامت تأکید کرد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از زائران، تزکیه و علم را از پایه های مهم رابطه عمیق میان حوزه و دانشگاه توصیف کرد و گفت: وظیفه آموزش دین به مردم برعهده حوزه است و دانشگاه نیز فرصت علم آموزی در زمینه های مختلف را به آنان می دهد.

 

وی نسبت به سوء استفاده از مساله مهدویت به شدت هشدار داد و افزود: برخی جریان ها از مساله مهدویت به گونه ای خلاف واقعیت استفاده می کنند تا به وسیله آن به مذهب اهل بیت(ع) ضربه زده و چهره این مذهب به حق را خدشه دار سازند.

 

این مرجع تقلید تأکید کرد: این جریان ها برای رسیدن به اهداف خود به چنین مسائلی روی آورده و جوانان مسلمان را منحرف می سازند.

 

حضرت آیت الله نجفی ادامه داد که دشمنان اسلام در هر زمان و مکانی برای ضربه زدن به مذهب تشیع تلاش می کنند چرا که تشیع نشان دهنده اسلام واقعی است که از سوی حضرت محمد(ص) به جهانیان عرضه شد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به جوانان تصریح کرد: جوانان باید به خط و فکر ائمه اطهار(ع) تسمک جسته و با افکارهای انحرافی درباره مهدویت و همچنین مدعی امامت مبارزه کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات