۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۲۴۸۶۰۲
همزمان با اختتامیه کنگره حضرت ابالفضل العباس:

کتاب الکترونیکی تشنه تر از آب به دو زبان انگلیسی و فرانسه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته کتاب و کتابخوانی‌کنگره حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) کاشان- آران و بیدگل از ترجمه کتاب ‹«تشنه تر از آب» از سوی سید علی شمس و زهرا سادات شمس نیا به دو زبان انگلیسی و فرانسه خبر داد.
كتاب تشنه تر از آب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد رضا قادری دبیر کمیته اطلاع رسانی و رسانه کنگره جهانی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) کاشان- آران و بیدگل، دوشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ترجمه این کتاب که اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی است در آستانه مراسم اختتامیه مسابقه ملی کتابخوانی کنگره حضرت ابالفضل العباس علیه السلام در قالب کتاب الکترونیکی در سایت nabnak.ir منتشر شد که علاقه مندان به صورت رایگان و آنلاین می توانند دریافت کنند.

 

وی، با اشاره به این که سید علی شمس و زهرا سادات شمس نیا ترجمه کتاب به زبان های انگلسی و فرانسه را به صورت رایگان انجام دادند افزود: معرفی فرهنگ جهان گستر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مذهب تشییع، شناسایی سیره و سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام انگیزه این دو مترجم از انجام این اقدام فرهنگی مذهبی در سال اقتصاد و فرهنگ است.

 

وی نشر فرهنگ اسلامی، ترویج شعائر اسلامی و شناسایی سیره اهل بیت علیهم السلام به سراسر دنیا را از مهمترین اهداف ترجمه کتاب «تشنه تر از آب›» به دو زبان انگلیسی و فرانسه اعلام کرد.

 

قادری، همچنین با بیان این که انتشار نسخه کتاب به زبان فارسی از طریق موسسه اندیشه سبز به زیور طبع آراسته شده است، یادآورشد: نسخه الکترونیکی کتاب که به همت مولف بر روی سایت نابناک قرار داده شده است از طریق اینترنت در رایانه و تبلت در قالب فایل پی دی اف و بر روی تمام گوشی های همراه قابل نصب است.

 

قادری، کتاب دیجیتال را نیاز روز نسل جوان و متناسب با ابزار پیشرفته ارتباط جمعی عصر حاضر دانست و افزود: حرکت ارزشمند و قابل تقدیر مولف برای بارگزاری کتاب به زبان فارسی و انگلیسی در نسخه الکترونیکی آن بر روی فضای مجازی اقدامی موثر و سازنده در تقویت فرهنگ دینی و تحقق کلام مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان ‹«اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی» است.

 

به گفته وی، در زمان حاضر که تهاجم گسترده دشمن علیه فرهنگ، مذهب و ارزشهای اسلامی از طریق برنامه های متنوع آنها در فضای مجازی، سایت ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره انجام می شود، بهترین اقدام مقابله به مثل در برابر آنها برای دفاع از ارزشهای و شعائر اسلامی استفاده از همین ابزار و متناسب با نیاز روز نسل جوان است.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی، دارنده مقام اول مسابقه رضوی بیروت، پیش از این همزمان با مراسم افتتاح کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) کاشان - آران و بیدگل، کتاب ‹«تشنه تر از آب» را به زیور طبع آراست و در سال اقتصاد و فرهنگ و در راستای توسعه فرهنگ دینی با گذشت از حقوق مادی این اثر آن را نذر عباس بن علی علیهما السلام کرد تا همه ناشران، هیات ها و موسسه ها به تعداد نامحدود به چاپ این کتاب اقدام کنند./1307/پ202/ق

ارسال نظرات