۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۴۷۹۴۹
یکی از علمای بحرین در واکنش به توهین به آیت الله الجدحفصی:

توهین به علما گناهی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر دراز بحرین خواستار حفظ کرامت و عزت مردم بحرین شد و تصریح کرد که توهین به علما گناهی بزرگ است.
 آيت الله سيد عبدالله الغريفي

  

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید عبدالله الغریفی از علمای بحرین در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام صادق (ع) شهر دراز برگزار شد، توهین رژیم آل‎خلیفه به آیت الله شیخ علی الجدحفصی را به شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: نیروهای امنیتی با یورش و ضرب و شتم شیخ الجدحفصی گناه بزرگی مرتکب شدند. این مساله سبب افزایش بحران و ناامنی در بحرین می‎شود.

 

این عالم بحرینی خواستار احترام نیروهای امنیتی به کرامت و عزت مردم این کشور است و تصریح کرد که رژیم آل‎خلیفه اجازه توهین به مردم به ویژه علما را ندارد. آنان باید به کرامت و عزت مردم بحرین احترام بگذارند.

 

آیت الله غریفی گفت: حکومت بحرین از هر وسیله‎ای برای متوقف کردن انقلاب بحرین استفاده می‎کند. خشونت و  قلع و قمع یکی از گزینه‎های رژیم آل‎خلیفه برای فشار به مردم این کشور جهت رها کردن آرمان‎ و اهداف انقلاب بحرین است.

 

وی انقلاب مردم بحرین را مسالمت آمیز خواند و تأکید کرد که در حالی رژیم آل‎خلیفه با خشونت به مبارزه با انقلاب مسالمت آمیز بحرین می‎پردازد که همه تحرکات مردم این کشور بر پایه مسالمت آمیز استوار است.


خطیب جمعه شهر  دراز تنها راه حل بحران بحرین را گفت‎وگوهای ملی خواند و ادامه داد: توقف قلع و قمع، احترام به آزادی بیان، پایان اقدامات توهین و تفرقه آمیز و همچنین آغاز گفت‎وگوهای ملی میان معارضان و رژیم آل‎خلیفه بسیاری از مشکلات بحرین را حل و فصل می‎کند./994/ب902/د

ارسال نظرات