۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۴۷۴۲۵

شماره نود و هشتم ماهنامه ملیکا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نود و هشتمین شماره ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
ماهنامه مليکا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 98 ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه بهمن‌ماه 1393 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «جشن بزرگ»، «یادداشت‌های ماهانه»، «داستان/ابراهیم نزد خدا می‌رود»، «شعر/ بیست و دوم بهمن»، «کاردستی/ تصویرسازی با پارچه»، «داستان/نگران نباش خرس کوچولو»، «گیاهان و درختان» و «سرگرمی/ راه را پیدا کن».

 

در ذیل موضوعی با عنوان جشن بزرگ می‌خوانیم: «بهمن که می‌رسد، من حس خوبی دارم. با آن که زمستان است و برف می‌بارد و هوا سرد است، احساس گرما می‌کنم. بهمن همراه با شادی و جشن است. من در 12 بهمن به یاد روزهایی می‌افتم که آن مرد بارانی و مهربان از پله‌های هواپیما فرود آمد و پا بر خاک میهنم گذاشت؛ کسی که برادران و پدران ما در انتظارش بودند.

 

من امام را ندیده‌ام؛ ولی او را دوست دارم؛ چون می‌دانم که او هم بچه‌ها را دوست داشته است. دهه فجر که می‌رسد، من هر روز به یاد امام لبخند می‌زنم. روزها را می‌شمارم تا 22 بهمن برسد و روز جشن بزرگ فرا رسد.

 

دوست دارم که همراه با پدرم و خانواده‌ام به خیابان بروم و با شادی فریاد بزنم و به همه بگویم که من کشورم را دوست دارم. ایران عزیزم را که پرچمش سه رنگ سبز و سفید و سرخ دارد. به سبزی دشت‌های بی‌شمارش که نشانه خرمی است، ایران عزیز را دوست دارم. به یاد قله سفید دماوندش که نشان صلح و آرامش است، به کشورم می‌بالم. به یاد شهیدانش او را دوست دارم. من افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم».

  

نود و هشتمین شماره ماهنامه ملیکا(ماهنامه فرهنگی کودکان ایران) ویژه بهمن‌ماه 1393 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و با قیمت 3950 تومان چاپ و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات