۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۴۷۲۶۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برگزاری یادواره های شهدا می تواند انقلاب و کشور را در برابر هرگونه توطئه و فتنه ای در هر زمان بیمه کند، گفت: باید تلاش کنیم تا از سیره شهدا بهره گیری ارزنده داشته باشیم که زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.
امام جمعه چمستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی برگزاری یادواره شهدای گمنام استان مازندران با بیان این که چهارمین یادواره شهدای گمنام استان مازندران به حول و قوه الهی در بخش چمستان صورت می گیرد، گفت: باید تلاش های ارزنده ای در راستای برگزاری باشکوه و گرانقدر این مراسم معنوی انجام شود.


امام جمعه چمستان با تاکید بر این که برگزاری چنین یادمان هایی در جامعه ضروری و مهم است، بیان داشت: دستاوردهای ارزنده و گرانقدر دفاع مقدس باید به نسل های مختلف جامعه منتقل و تبیین شود.

 

حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: یکی از راهکارهای معرفی مسیر اصلی انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت  به نسل های جوان جامعه اسلامی برگزاری چنین یادواره هایی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برگزاری یادواره های شهدا می تواند انقلاب و کشور را در برابر هرگونه توطئه و فتنه ای در هر زمان بیمه کند، گفت: باید تلاش کنیم تا از سیره شهدا بهره گیری ارزنده داشته باشیم که زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد.

 

وی با اشاره به این که شهدا ایثارگری ها و زحمات بسیاری کشیده که باید همیشه قدردان تلاش های این عزیزان باشیم، تصریح کرد: شهدا رفتند و ما در شرایط کنونی باید ادامه دهنده راستین ارزش های والای آنان باشیم.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر ای که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: به برکت خون های پاک شهدا امروز در مسیر عزت و عظمت قرار داریم که باید این مسیر نورانی را ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و مجاهدت های ارزنده خون های پاک خود را در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های امام راحل، خون های پاک شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است که باید در مسیر ولایت گام برداشته و ادامه دهنده واقعی آرمان ها و اهداف گرانقدر نظام اسلامی باشیم.

 

وی با بیان این که در سراسر دنیا برای کشته های جنگشان یادمان گرفته می شود در حالی که جایگاه و مقام شهدای ما در مقابل بسیار والاتر و قابل مقایسه نیست، گفت: جا دارد که از هر فرصتی استفاده کنیم و این مقام شامخ شهیدان را ارج گذاشته و جایگاه والای آنان را گرامی بداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات