۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۴۶۷۶۶
در سالروز انقلاب صورت گرفت؛

تاکید جنبش 14 فوریه بحرین بر تداوم انقلاب تا سرنگونی آل‌خلیفه

خبرگزاری رسا ـ جنبش «یاران 14 فوریه» بحرین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که تلاش بحرینی‌ها برای سرنگونی رژیم آل‌خلیفه و پادشاه این کشور ادامه خواهد یافت.
جنبش انقلاب 14 فوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش یاران 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد آغاز انقلاب مردمی در این کشور اعلام کرد که مردم همچنان خواستار سرنگونی رژیم آل‌خلیفه و حمد بن عیسی پادشاه این کشور هستند.

 

این بیانیه با اشاره به اقدام نظام منامه در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز بحرینی‌ها تاکید کرد: موفقیت‌های انقلاب، همه پرسی مردمی و اعتصاب سراسری که در لبیک گفتن به دعوت نیروهای انقلابی انجام شد، نشان می‌دهند که تغییرات به صورت قطعی در بحرین روی خواهند داد.


این بیانیه با تاکید بر اینکه موفقیت مردم در همه پرسی مقدمه سرنگونی طاغوت و درستی راه انقلاب است، تاکید کرد: پس از گذشت چهار سال از عمر انقلاب، می‌توانیم بگوییم که پیروزی را با عزم و اراده‌ای قوی‌تر حس می‌کنیم. 


جنبش یاران 14 فوریه بحرین تاکید کرد: آل‌خلیفه کوچک‌تر از آن است که ملتی را که الگویش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است، شکست دهد.


این بیانیه همچنین تاکید کرد: تمام دنیا اعم از آمریکا شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس شیطان پیر، آل‌سعود و همدستانشان بدانند که مردم ما به تلاش برای سرنگونی رژیم (بجرین)، ایجاد تغییرات همه جانبه، رفتن پادشاه طاغوتی، خانواده و مزدورانش ادامه خواهند داد./994/ب102/د

ارسال نظرات