۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۴۶۴۲۵
نماینده مراجع تقلید در کویت:

انقلاب اسلامی جهان را به لرزه درآورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مراجع تقلید در کویت تأکید کرد که انقلاب اسلامی سبب بروز زلزله‎ای بزرگ در جهان شد و بیداری اسلامی را به وجود آورد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدباقر المهري نماينده مراجع تقليد در کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر المهری نماینده مراجع تقلید در کویت، در پیامی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای و ملت مسلمان ایران تبریک گفته و برای آنان آرزوی توفیق، سعادت، امنیت و ثبات را داریم.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) جهان را به لرزه درآورده و زلزله ای بزرگ به وجود آورد که طاغوتگران و مستکبران، قدرت آن را احساس کرده و رؤسا و پادشاه و حاکمان نیز بر روی عرش خود به تأثیر و نفوذ آن بر ملت ها پی بردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهری با اشاره به تأثیرپذیری ملت های مستضعف و محروم از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این انقلاب همچنین سبب بروز بیداری اسلامی، زنده شدن آرزوها و امیدواری نسبت به آینده ای بهتر شد و تحولی عظیم در تاریخ بشریت به وجود آورد.

 

نماینده مراجع تقلید در کویت ادامه داد: این انقلاب مبانی اصیل اسلامی را به صورت کامل به نمایش گذاشت، جهان را با نور اسلام نورانی کرد و ظلم و نادانی و جاهلیت و فساد را خاموش ساخت. انقلاب اسلامی، ما را به یاد روزهای اول اسلام و چهره زیبای همبستگی و قهرمانی و شجاعت و فداکاری و ایمان در راه این دین محمدی می اندازد.

 

وی خاطر نشان ساخت: انقلاب خمینی توانست اهداف انقلاب امام حسین(ع) در کربلا را محقق ساخته و روحیه انقلابی حضرت اباعبدالله(ع) که آخرین قطره خون خود را تقدیم کرد، را به نمایش گذاشت.

 

این عالم کویتی از انقلاب اسلامی به عنوان چالشی بزرگ برای پایه های فکری و ایدئولوژیک تمدن و سیاست تسلط بر کشورهای اسلامی از سوی غرب عنوان کرد و گفت: این انقلاب ثابت کرد که اسلام اصیل انقلابی به جدایی سیاست از دین معتقد نیست و زندگی بدون عقیده معنا ندارد. انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی بی نظیر در تاریخ است که تا ظهور امام زمان(عج) پایدار خواهد ماند./980/ب901/د

ارسال نظرات