۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۳۷۹
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

استقلال سیاسی کشور پشتوانه ملت است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را استقلال سیاسی کشور دانست.
افشار نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار علیرضا افشار معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بوشهر با اشاره به چهار دستاورد مهم انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از ملاک های انقلاب، وحدت ملی و یکپارچگی مردم از اقوام و اقشار مختلف ایران و همه در زیر یک پرچم و با یک هدف صف آرایی کردند و این نشانه وحدت و انسجام مردم ایران بود.

 

وی افزود: دشمن وحدت ملت را نشانه گرفته است و هر روز به بهانه ای بین گروه ها و اقشار جامعه تفرقه ایجاد می کند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام و مردم کم کند اما دشمنان بدانند که جریان های اصلی و خدمتگزاران به میهن عزیز اسلام که در لباس نظام و بسیج که نهاد مشترک مردم در انقلاب است سعی می کنند که به این نظام و اسلام خدشه ای وارد نشود.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به هدف دوم از دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار ما اسلامیت نظام است ولایت فقیه و روحانیت همواره مورد هدف دشمن در حوزه و دانشگاه بوده اند.
 
وی بیان کرد: دشمن با اهداف اسلام هراسی و انزجار از دین اسلام در مجامع غربی و ارزیایی تاکنون موفق نشده اند و روز به روز حقیقت اسلام و گرایش مردم به دین اسلام در جهان آشکارتر می شود.
 
افشار محور سوم از دستاوردهای انقلاب را استقلال کشور عنوان کرد و افزود: کسانی که قبل از پیروزی انقلاب درک کرده اند نوکری و سرسپردگی رژیم شاه را به خوبی می دانند و امروز می بینند استقلال و پیروزی این انقلاب روز به روز رو به افزایش است.
 
وی افزود: قدرت نظامی ایران در دوران قبل از انقلاب در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بود ولی اکنون آنها در برابر اقتدار نظامی ما شکست خورده اند و این نشان از اقتدار حزب الله لبنان در منطقه است.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استقلال سیاسی کشور پشتوانه ملت ما است اضافه کرد: دولت اکنون در دست اصول گرایان است و اصول گرایان پیروز این میدان خواهند بود و مردم تأثیرگذار سیاست و حکومت هستند و نظام سیاسی ما پشتوانه استقلال کشور است.
 
افشار آزادی را چهارمین دستاورد انقلاب دانست و با بیان ینکه آزادی امروز آزادی اندیشه در چارچوب قانون است افزود: استقلال کشور ما از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آمده است ولی در زمان دیکتاتوری رژیم ستمشاهی آزادی بیان و آزادی سیاسی وجود نداشت.
 
وی افزود: امروز دشمن از اقدامات سیاسی و نظامی به دنبال جنگ نرم و تحریک افکار نسبت به جهان اسلام است؛ باید دشمن شناسی کنیم و دوست شناس باشیم نگاه مردم جهان زیر دست استکبار به سمت کشور ما است ما باید پرچم اقتدار نظام را بر سر همه مظلومان عالم برافرازیم و این با یکپارچکی و وحدت و تلاش برای تداوم خون شهدا و حفظ ارزشهای انقلاب است./833/پ202/ب4
ارسال نظرات