۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۴۸۹
مدیر حوزه های علمیه برادران استان البرز:

پیروی از علما و ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه برادران استان البرز: مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی معنویت، اتحاد، حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و تبعیت از علما و ولایت فقیه است که تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
مدير حوزه هاي علميه برادران استان البرز
 حجت الاسلام محمدابراهیم سلطانی مدیر حوزه های علمیه برادران استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در فضای حاکمیت 2500 ساله رژیم ستم شاهی شکل گرفت و در عصر امام راحل (ره) به بار نشست و میوه آن حاکمیت اسلام تحت اشراف ولی فقیه و همراهی مردم ژرف نگر ایران اسلامی است.
 
وی به نقش علما و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: آنچه مردم را در پیروی از مراجع ، علماء و حوزه ها مصمم تر کرد ظلم و ستم های بی حد و حصر نظام طاغوت به جامعه در همه ابعاد بود از این رو می توان گفت رمز پیروزی و اقتدار ملت ایران پیروی از علما و پیروان دینی است.
 
حجت الاسلام سلطانی با بیان این که معنویت و اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: علی رغم تسلط بیگانگان بر این مرز و بوم و ظلم و اهانت آنان، ملت ایران با تمام سرمایه مادی و معنوی خود قیام کرد و پیروزی اسلام بر ظلم و ستم را رقم زد و نشان داد همواره پاسدار ارزش ها و آرمان های خود خواهد بود.
 
وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته و خواهد داشت که مهمترین آنها ایجاد باور استکبار ستیزی در سطح جهان بود بنابراین استکبارستیزی یکی از مهمترین پیام های انقلاب اسلامی به تمام ملت ها ی جهان است.
 
مدیر حوزه های علمیه برادران استان البرز با بیان این مطلب که امروز انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف الگو شده است تصریح کرد: دمیدن روح امید و بشارت بر حرکت ها و نهضت های مردمی و بیداری و بصیرت بخشی عمومی بر جهانیان از برکت انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر شاهد جنبش های مردمی در براندازی حکومت های خود کامه و دست نشانده استکبار و جنبش های اسلام گرایانه در سطح بین الملل بودیم.
 
وی به پیشرفت های علمی و دستیابی به برخی از فناوری های نوین اشاره کرد و یادآور شد: سرعت پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران بعد از انقلاب تحولات بزرگی را در محافل علمی بین‌‌المللی ایجاد کرده است از این رو دشمنان همواره با تحریم و تهدید و تشدید فشار تلاش می کنند تا جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند در حالی که ملت ایران با آگاهی و هوشیاری همیشه در صحنه هستند و از تهدیدات و فشارها واهمه ای ندارند.
 
حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر این که هویت انقلاب اسلامی با شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» محقق شد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون اتکا به قدرت های جهانی با دست خالی و تجربه بسیار اندک تحت فشارهای بنیان کن جنگی و اقتصادی توانست شعار گویا و جامع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را محقق نماید.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با هدف گسترش اندیشه و پیام اسلام توانست استقلال و آزادی خود را حفظ و تحکیم بخشد و با عنایت پروردگار متعال پیام حکومت اسلامی را با زبان مردم در مقاطع و مناسبت های مختلف مانند 22 بهمن و روز قدس به گوش جهانیان برساند.
 
مدیر حوزه های علمیه برادران استان البرز با اشاره به گسترش تبلیغات سوء علیه اسلام یادآور شد: تهاجم تبلیغاتی علیه ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و در تمامی ابعاد شدت گرفته و رو به افزایش است لذا طبیعی است دشمنان اسلام و مسلمانان، هجمه های فرهنگی تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند و لحظه ای از مواضعشان فاصله نگیرند بنابراین بصیرت و هوشیاری ملت ایران پشتوانه اصلی انقلاب است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مبانی فکری و اعتقادی ما و غرب همخوانی ندارد و آنها نیز از مبانی و باورهای خود هرگز دست نخواهند کشید بلکه هرگاه ما را در موضع ضعف یا اختلاف در داخل ببینند هجمه ها را شدت بخشیده و کاری تر خواهند کرد بنابراین وظیفه امروز ما حفظ اتحاد در داخل کشور و پیروی از ولایت فقیه و رهبری است./801/ت302/ب6
ارسال نظرات