۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۴۵۴۲۹
زاکانی:

انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را تغییر داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تلاش استکبار برای محدود کردن انقلاب و مانع شدن برای رشد آن گفت: امروز انقلاب اسلامی به یک الگو در جهان تبدیل شده است.
عليرضا زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس امروز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رشت با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در جهان و قدرت تأثیر گذاری آن در منطقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی نظام سلطه را با چالش مواجه کرده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توجه به ارزش های ناب اسلامی و پشتوانه مردمی را روز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکا به عنوان دشمن در جه یک انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای نابودی انقلاب به کار گرفت و لی پس از 36 سال آمریکا بارها طمع شکست را چشیده است.

 

وی با بیان این که استکبار و دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب همه تلاش خود را به کار گرفتند، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی 43 کشور به صدام کمک کردند و ما در جنگ از 11 کشور اسیر گرفتیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تلاش استکبار برای محدود کردن انقلاب و مانع شدن برای رشد آن تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگو در جهان تبدیل شده است.

 

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود، اقتصاد مقاومتی را راهکار مقابله با تحریم ها عنوان کرد و گفت: تقویت روحیه ایثار و شهادت در نسل آینده باید مورد توجه باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی موازنه قدرت ها را در جهان به هم ریخته است، خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونسیتی و سایر ابر قدرت ها در سوریه جمع شدند اما شکست خوردند ایران بر وحدت عراق تاکید کرد و یکپارچگی این کشور حفظ شد، حرکات مذبوحانه آمریکا در افغانستان و عراق نیز ماحصلی جز سرشکستگی و بر جای گذاشتن کارنامه سیاه جنایتکاری برای این کشور نداشت.

 

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این که امام خمینی(ره) راه سید الشهدا را برای اصلاح جامعه دنبال کرد، گفت: امروز رتبه نخست تاثیرگذاری را در جهان و در بین مسلمانان و مستضعفان جهان دارد.

 

زاکانی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی زمینه نابودی استکبار را فراهم کرده است و امروز انقلاب اسلامی در جایگاهی قرار گرفته که همه چشم‌های جهانیان به آن خیره شده است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات