۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۴۵۱۸۳
حماس:

گردان‌های قسام و ساکنان غزه قفل محاصره را می‎شکنند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش هرگز تسلیم رژیم صهیونیستی نخواهد شد و با توجه به تداوم محاصره ظالمانه غزه، هر لحظه احتمال انفجار اوضاع در این منطقه وجود دارد.
قسام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی ابو زهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان راهپیمایی مردمی در محکومیت حکم اخیر دادگاه مصر علیه گردان‌های قسام خاطر نشان کرد که در صورت تداوم محاصره غزه، جنبش حماس، گردان‌های قسام و ساکنان غزه دست به هر گونه اقدامی برای لغو آن خواهند زد و هیچ کس نمی تواند ما را به خاطر این اقدامات سرزنش کند.


ابو زهری خواستار اتخاذ تحرکی سریع برای لغو محاصره غزه شد و گفت در صورت تداوم محاصره، جنبش حماس، گردان‌های قسام و ساکنان غزه دست به هر گونه اقدامی برای لغو آن خواهند زد و کسی نباید ما را به خاطر آن سرزنش کند.


وی درباره موضع حماس در قبال حکم اخیر دادگاه مصر علیه قسام نیز تصریح کرد: موضع ما در این زمینه آشکار است و از مصر و مقامات این کشور می خواهیم در مواضع شان بازنگری کنند؛ چرا که مقاومت فلسطین تنها در جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی فعالیت می کند.


سخنگوی حماس تاکید کرد حکم اخیر دادگاه مصر علیه گردان‌های قسام که نام آن‌ را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است، تمامی اقشار ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را شوکه کرد.


ابو زهری خطاب به مقامات مصری اظهار داشت: شما در تماس‌هایتان به ما اعلام کرده بودید که می دانیم شما در امور داخلی مصر دخالت نمی کنید؛ پس چرا به رسانه‌های خود اجازه دروغ پردازی و تحریک علیه نوار غزه را می دهید و در قبال این اقدامات سکوت اختیار می کنید.


وی تاکید کرد حماس قوی‌تر از آن است که با این اقدامات تضعیف و تسلیم شود و راه مقاومت را تا پیروزی نهایی و آزاد سازی سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.


این سخنگوی حماس تصریح کرد: ما امروز به خاطر حکم اخیر دادگاه مصر علیه شریف‌ترین جنبش مقاومتی جهان عرب و اسلام که برای ما شوک آور بود، اینجا جمع شده‌ایم تا مخالفت خود با این حکم را اعلام کنیم.


وی افزود مساله فلسطین همواره مساله اصلی جهان اسلام بوده است و حکم اخیر دادگاه مصر مساله‌ای موقتی و زودگذر نیست، بلکه نشانگر گرفتار شدن ما به مصیبتی واقعی است و بر عکس شدن معادلات و قرار گرفتن رژیم اشغالگر قدس در موضع دوست و دشمن شدن ملت فلسطین در نوع خود فاجعه است./994/ب102/د

ارسال نظرات