۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۴۵۱۳۵

استفاده فاکس نیوز از جنایت های داعش در راستای اسلام هراسی

خبرگزاری رسا ـ مجری شبکه فاکس نیوز در واکنش به پخش جنایت دلخراش داعش در قبال خلبان اردنی مدعی شد که دیدن این تصاویر دلخراش برای "دانستن واقعیت تروریسم اسلامی" نیاز است.
مباني فقهي تکفير
 
 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایندیپندنت، شبکه خبری فاکس نیوز به دلیل پخش کامل و بدون سانسور فیلم آتش زدن معاذ الکسبه خلبان اردنی مورد انتقاد قرار گرفت.
 
در این کلیپ 22 دقیقه ای، بعد از نشان دادن تصاویر ملاقات های اوباما و مقامات اردنی، خلبان اردنی درباره ماموریت خود صحبت می کند.
 
این ویدیو در برنامه گزارش ویژه برت بِیِر در بعد از ظهر روز سه شنبه از  شبکه فاکس نیوز به طور کامل پخش گردید و بعد از آن در ساعات اولیه صبح چهارشنبه در وب سایت این شبکه بارگذاری شد.
 
مجری شبکه پیش از پخش این کلیپ گفت: "فکر می کنیم نیاز است که بینندگان این کلیپ را ببینند. این کلیپ دلخراش و ناراحت کننده است و ممکن است بخواهید همین حالا کودکان خود را از اتاق بیرون کنید".
 
برت بیر در ادامه مدعی شد که دیدن این تصاویر دلخراش برای "دانستن واقعیت تروریسم اسلامی" نیاز است.
 
بعد از این اقدام تعداد زیادی از مردم اعتراض خود را در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کردند و از فاکس نیوز خواستند که با رعایت قوانین از انتشار فیلم های تبلیغاتی داعش خودداری کند.
 
در یکی از این توییت ها شبکه فاکس نیوز و مجری آن چندش آور و بیمار خطاب شدند. در توییتی دیگر یکی از مردم شبکه فاکس را بازیچه دست داعش خواند.
 
شبکه های غربی و صهیونیسی از قبیل فاکس نیوز با انتشار این تصاویر و تاکید بر این که اقدامات توسط "دولت اسلامی" انجام شده است؛ آشکارا کمر به تخریب وجهه اسلام و رواج اسلام ستیزی بسته اند. این در حالی است که عده زیادی از اندیشمندان غربی در مورد توطئه بودن این اقدامات و ترویج هر چه بیشتر نفرت و تروریسم از این طریق، هشدار داده اند/847/ب902/ک
ارسال نظرات