۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۴۴۹۱۰

کتاب «زمانه ما، رسالت ما» به چاپ دوم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «زمانه ما، رسالت ما» از سوی دفتر نشر معارف به چاپ دوم رسید
کتاب «زمانه ما، رسالت ما»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر نشر معارف، کتاب «زمانه ما، رسالت ما» نوشته حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد سلیمانی امیری، عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(رحمةالله علیه) قم از سوی دفتر نشر معارف به چاپ دوم رسید.

 

نویسنده در مقدمه کتاب به راز دشمنی با انقلاب اسلامی می پردازد و در سه بخش به زمانه ما، دشمنان ما و وظایف ما می پردازد. نویسنده در بخش اول به عصر تنزیل و تأویل دو مقطع از انقلاب اسلامی می پردازد و مبارزه با اخوان، ظهور بیماری زیغ (تمایل به باطل)، پیدایش بیماری اعوجاج، رویش شبهه ها، شیوع بیماری نفاق، لغرش خواص و فتنه خیزی را ویژگیهای عصر تأویل برمی شمرد.

 

در فصل دوم، استراتژی دشمن در عصر تنزیل (تنبیه، تطمیع، تهدید، تبعید و جنگ) و تأویل (نفوذ و استحاله) بیان می شود. در فصل سوم به مهمترین وظایف ما در این دوران می پردازد و اخلاص نسبت به خدا، صداقت با مردم و اطاعت از ولایت، مهمترین وظایف ذکر می شود.

 

کتاب از نثری روان و همه فهم برخوردار است که نویسنده با نگاهی نو به حوادث تاریخ صدر اسلام، آنها را برای مخاطبان امروزی تبیین می کند و راهکاری برای حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان ارائه می کند. به عبارتی دیگر، درسهای تاریخ صدر اسلام با نگاه و قلمی نو برای پاسداری انقلاب اسلامی موشکافی می کند. صفحه آرایی جالب و دورنگ نیز این کتاب را خواندنی تر کرده است.

 

چاپ دوم کتاب «زمانه ما، رسالت ما» در 90 صفحه، قطع پالتویی، دورنگ، تیراژ 5000 نسخه و قیمت 3500 تومان به جامعه فرهنگی و علمی عرضه شد.

 

دفتر نشر معارف از این نویسنده و محقق تاکنون سه کتاب «امام حسین علیه السلام و جاهلیت نو»، «ریزش خواص در حکومت علوی» و «راز بازگشت جاهلیت در عصر عاشورا» را منتشر کرده است./998/د102/ق

ارسال نظرات