۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۸۰۲

کمک گرفتن روانشناس صهیونیستی از قرآن برای حل مشکلات خانوادگی

خبرگزاری رسا ـ یک روانشناس صهیونیستی از آیات مبارک قرآن کریم برای درمان مشکلات رفتاری پدر و مادرها و فرزندان و به طور کلی تربیت فرزندان در خانواده استفاده می‌کند.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا، عوفر گروزبارد که متخصص روانشناسی بالینی صهیونیستی است، وقتی می‌خواست به دانشجویان خود یاد دهد که چطور افرادی را که افکار خرافی و انحرافی دارند، درمان کنند، به آن‌ها توصیه کرد که به قرآن مراجعه کنند.

 

گروزبارد در این باره می گوید: قرآن متون تربیتی زیادی در خود جای داده است و توجه زیادی به روابط میان انسان‌ها و حتی میان پدر و مادر و فرزندان و همسایگان و نیز میان دشمنان دارد.

 

وی خاطر نشان کرده است که من با کمک ترجمه عبری قرآن توانستم آیاتی از قرآن درباره علم روانشناسی را استخراج کنم و وقتی از دانشجویان خواستم داستان‌هایی متناسب با مفهوم و محتوای این آیات و بر اساس مشکلات روزمره بیماران شان بنویسند، در کمال تعجب دیدم آن‌ها بیش از 300 داستان واقعی و جالب توجه بر اساس آیات مذکور نوشته‌اند تا اینکه در نهایت ما این پژوهش‌ها را در قالب کتاب قرآن کریم راهنمای تربیت فرزندان منتشر کردیم.

 

این روانشناس صهیونیستی تصریح کرده است که مساله مهمتر در میان این یافته‌های علمی ما این بود که بسیاری از نظرات و یافته‌های جدید در عرصه روانشناسی منطبق بر متون قرآن است و در واقع، قرآن صدها سال قبل و پیش از آنکه خبری از علم روانشناسی امروزی باشد، به سوال‌های ما پاسخ داده است. /994/ب103/د

ارسال نظرات