۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۴۴۱۴۲
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و تعالی کشور شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان این‌که انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و تعالی کشور شد، گفت: در دوران قبل از انقلاب، کشور و مردم ایران را تحقیر و تضعیف می‌کردند، ولی انقلاب اسلامی کشور را از این وضعیت نجات داد و به تعالی رساند.
حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي، رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری امروز، 12 بهمن در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین گفت: امام راحل در دوران طلبگی، تبعید و رهبری همواره زندگی یکنواختی داشته است.


حجت‌الاسلام اکرمی خاطرنشان کرد: دوران 36 ساله انقلاب اسلامی با دوران قبل از انقلاب بسیار متفاوت است و در این دوران کشور به پیشرفت و افتخار دست پیدا کرده است.

 

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: در دوران قبل از انقلاب، کشور و مردم ایران را تحقیر و تضعیف می‌کردند و کشور را تبدیل به مستعمره‌ای عقب افتاده برای استعمارگران کرده بودند.

 

حجت‌الاسلام اکرمی افزود: قبل از انقلاب فقط 15 هزار دانشجو داشتیم اما هم اکنون چهار میلیون دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند.

 

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: در این 36 سال 4 هزار جراح متخصص آموزش دیدند و بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج در داخل کشور و با تشخیص پزشکان داخلی درمان می‌شوند.

 

وی افزود: مسؤولان نظام و به ویژه دولت تدبیر و امید نشان دادند در مذاکرات هسته ای خواهان حقوق مسلم ملت هستند و قدرت های جهان نیز پذیرفتند که ایران اسلامی اهل منطق و مذاکره است.

 

حجت‌الاسلام اکرمی با بیان اقتدار ایران در جهان گفت: ائتلاف ضد داعش نتوانست کاری از پیش ببرد، اما سرداران رشیدی همچون سردار قاسم سلیمانی توانستند امنیت را در عراق برقرار کنند تا آنجا که مسؤولان کشور عراق ایران را عامل برقراری امنیت در این کشور عنوان کرد.ند

 

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری  در ادامه تأکید کرد: قرائت سوره فجر در دهه فجر بسیار مهم است و باید بر روی مضامین این سوره کار کرده و آن را برای مردم تشریح و تبیین کنیم./842/پ202/ب6

ارسال نظرات