۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۰۵۹
رییس اداره تبلیغات بهشهر:

سیاست امام راحل، ریشه در عرفان و برگرفته از آیات الهی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان این که سیاست امام راحل، ریشه در عرفان و برگرفته از آیات روح بخش الهی بود، گفت: شناخت و بررسی شخصیت ایشان باید چندجانبه و فراگیر باشد.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر و یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) از گذشته آمده بود، در حال زندگی می کرد و نمایانگر آینده بود و با آینده نگری انقلاب را در مسیر الهی قرار داد.

 

وی افزود: علیرغم تدوین کتاب ها، مقالات و تشکیل سمینارها هنوز  بسیاری از ابعادشخصیتی حضرت امام خمینی(ره) ناشناخته مانده است چراکه ایشان شخصیتی فرامرزی، فراملیتی و فرامذهبی بود.

 

رییس اداره تبلغیات اسلامی بهشهر بیان داشت: اعتقاد به خداوند و تکیه بر ملت از سوی امام راحل سبب شد تا با گام های استوار و آهنین پا به میدان عمل بگذارد و در برابر ظلم و بیدادگری مردانه قد برافرازد و چون معرفت و ایمان به خداوند را بالاترین عمل می دانست عالم را محضر خدا دانسته و هیچ وقت کار غیر خدایی انجام نمی داد.

 

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: از جمله ویژگی های امام راحل که هم موجب موفقیت و ماندگاری و هم جهانی شدن ایشان گردید، قاطعیت در اجرای فرامین الهی، خستگی ناپذیری، زهد و پارسایی، سازش ناپذیری، صراحت در گفتار و مهم تر از همه منادی وحدت بودن است.

 

وی گفت: در باور امام راحل، عمده دلیل عقب ماندگی ملل اسلامی تفرقه بوده و مادامی که تفرقه باشد دشمن با ایجاد اختلاف از برپایی حکومت اسلامی جلوگیری کرده و با استفاده از اعتقادات کورکورانه مذهبی از اسلام  علیه اسلام استفاده می کند.

 

این مسؤول فرهنگی تأکید کرد: سیاست امام راحل، ریشه در عرفان داشت و برگرفته از آیات روح بخش الهی بود و بنابراین شناخت و بررسی شخصیت ایشان باید چندجانبه و فراگیر باشد.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود، از یوغ دشمن و استکبار و حقارت ناشی از آن رها شد و انقلابی که با ریخته شدن خون های پاک هزاران شهید به ثمر رسید با برخی از لغزش های خود فروختگان داخلی و عربده کشی ایادی کفر، از بین نخواهد رفت.

 

وی افزود: چراغ راه و مشعل فروزان این انقلاب مقدس با دستان باکفایت مقام معظم رهبری روشن خواهد ماند و به یاری خداوند به دست صاحب واقعی آن یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات