۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۳۰۰۸
المنار فلسطین گزارش کرد؛

حماس و جهاد اسلامی پیشروی ضربه‌زنندگان به اهداف صهیونیستی در کرانه باختری

خبرگزاری رسا ـ یک پایگاه فلسطینی بر اساس گزارش‌های امنیتی اسرائیلی اعلام کرد حماس در رتبه اول برنامه‌ریزی برای حمله به اهداف رژیم صهیونیستی در کرانه باختری قرار دارد.
گروه فلسطيني جهاد اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه نشریه فلسطینی «المنار» بر اساس یک جمع‌بندی از گزارش‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در جایگاه اول برنامه‌ریزان برای هدف قرار دادن اهداف اسرائیلی در کرانه باختری است.

 

بر اساس این  گزارش، بعد از حماس، عملیات‌های فردی وجود دارد که وابسته به هیچ گروهی نیستند. جهاد اسلامی فلسطین در مرتبه سوم قرار دارد و پس از آن «جبهه مردمی»، «فتح» و دیگر گروه‌ها هستند.

 

بنا بر گزارش مذکور ، این نتجه بازداشت‌های گسترده در سال 2014 برداشت شده است و بیشتر بازداشت‌شدگان از حماس هستند و این بازداشت‌ها در مقایسه با سال 2013، 35 درصد افزایش یافته است.

 

از ژوئن 2014 (خرداد 93) که 3 صهیونیستی ناپدید شدند رژیم صهیونیستی به این بهانه به بازداشت‌های گسترده‌ای در کرانه باختری دست زد. آخرین آمار زندانیان فلسطینی نزدیک به 7000 نفر اعلام شده اما آمار غیر رسمی عدد بیش از 10 هزار نفر را نشان می‌دهد./994/ب102/د

ارسال نظرات