۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۷۵۱

تبیین محورهای پیام مقام معظم رهبری از سوی رایزنی‌های فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی انتشار پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپایی، رایزنی‌های فرهنگی در خارج از کشور را مأمور تبیین محورهای این پیام مهم کرد.
ديدار محققان و مديران جهاد دانشگاهي با امام خامنه اي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از رایزنی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور خواست تا با بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت نمایندگی‌ها در تعاملات فرهنگی، به تبیین محورهای پیام مهم و تاریخی مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بپردازند.

 

بر اساس این گزارش، 80 نمایندگی و رایزنی فرهنگی ایران که با نظارت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فعالیت می‌کنند، از طریق ارتباطات گسترده با محافل فرهنگی وعلمی دولتی و غیردولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقی ـ پژوهشی، مجامع فرهنگی وهنری و شخصیت‌های دینی، علمی و فرهنگی اثرگذار در بیش از 60 کشور جهان، ‌به معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی، می‌پردازند.

 

گفتنی است پیام مقام معظم رهبری روز چهارشنبه، یکم بهمن‌ماه، در پی بروز حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی، خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد./982/ب102/د

ارسال نظرات