۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۴۲۳۳۴
امام جمعه موقت تهران:

نسبت به عملکرد دستگاه دیپلماسی و رفتار خارج از عرف وزیر خارجه گلایه مندیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول الله(ص) از عملکرد ضعیف دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر خارجه در این باره انتقاد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين کاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز در پنجمین یادواره شهدای کارمند استان مرکزی گفت: امروز به پیامبر عزیز ما توهین شداما مسؤولان ما به فرانسه رفته و اعتراضی نکردند، این توقع خانوادههای شهدا نبود و نسبت به عملکرد دستگاه‌های دیپلماسی کشور به ویژه قدم زدن وزیر امور خارجه با جان کری گله‌مند هستیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: مردم در همه شرایط مشکلات را تحمل کردند و خم به ابرو نیاوردند؛ مردم عزیزمان به عنوان تکیه گاه مسؤولان در تمامی امور تلقی می‌شوند، اما از آنها انتظار ندارند خارج از عرف رفتار کنند.

 

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: توقع مردم و خانواده شهدا از مقامات سیاسی کشور این‌گونه رفتار کردن نیست، مردم حمایت از اسلام و انقلاب را خواهان هستند.

 

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شهدا سرمایه غنی و چشمه ارزش های معنوی و فرهنگی هستند و همانطور که کسی حق پدر و مادر خود را نمی تواند جبران کند، ادای حق شهدا بر ما میسر نیست و اگر شهادت و دفاع نباشد جامعه بشری به هرج و مرج و فساد کشیده می شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: شهدا در مساجد و هیئات‌ تربیت شده بودند که ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بودند؛ همچنین امام راحل نیز تربیت شده حوزه بود و مقام معظم رهبری نیز در این پایگاه به تحصیل علوم دینی پرداخته‌اند.

 

وی افزود: شهدای ما شهدای دین بودند و مردم ما افتخار می کنند که  پس از 36 سال بر سر سفره شهدا نشسته اند و با جان و دل از ولایت فقیه و انقلاب خود دفاع می کنند.

 

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: شهدای کارمند پیش از هر چیز در خط ولایت فقیه قرار گرفته بودند و بدون شک پیروی از خط ولایت ما را به سر منزل مقصود می‌رساند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان گفت: امروز انقلاب و اسلام با جانفشانی شهدای با اقتدار ایستاده و این امری است که باید به آن توجه داشت و ما نیز بایستی ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشیم. /842/پ202/ج

ارسال نظرات