۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۱۷۲
در محکومیت هتک حرمت پیامبر اکرم؛

طلاب و روحانیان خراسان شمالی تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند

خبرگزاری رسا ـ اساتید، علما، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه استان خراسان شمالی در محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
تجمع طلاب و روحانيان خراسان شمالي در اعتراض به هتك حرمت پيامبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان استان خراسان شمالی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) امروز با حضور صدها نفر از حوزویان این استان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد برگزار شد.

 

طلاب و روحانیان شرکت کننده در این تجمع اعتراضی با فریاد زدن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، « مرگ بر فرانسه»، « مرگ بر انگلیس» و ... خشم و انزجار خود از اقدامات موهن غرب علیه مقدسات اسلامی را اعلام کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اقدامات توهین آمیز غرب علیه پیامبر گرامی اسلام(ص)، از حرمت رسول رحمت و مهربانی کم نمی کند.

 

وی اضافه کرد: حضرت محمد(ص) به اندازه ای عظیم و با عزت است که اگر همه عالم نیز بر علیه او بسیج شوند ذره ای از قدرت و عظمت او کم نخواهد شد.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان خراسان شمالی با تأکید بر این که غربی ها با انجام این اقدامات موهن در واقع آب در هاون می کوبند، خاطرنشان کرد: این اقدامات فایده ای ندارد اما دشمنان اسلام با انجام همین اقدامات زشت شادمان هستند که توانسته اند به پیامبر ما توهین کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اما این دشمنان بدانند که اقدامات موهن آنها بی پاسخ نمانده و مکافات عمل به دنبال خواهد داشت.

 

وی افزود: اسلام ستیزان باید آگاه باشند که هر گونه توهین به مقدسات اسلامی به آنها خسارت خواهد زد و این موج عظیم امت اسلام نیز به زودی ریشه همه ابرقدرت ها و مستکبران را از زمین بر می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه گفت: پیام تجمع علما و روحانیان و سایر اقشار جوامع اسلامی به دشمنان این است که محبت پیامبر گرامی اسلام(ص) در قلوب تمامی مسلمانان موج می زند و اگر دشمنان امروز به ساحت رسول اسلام(ص) اهانت می کنند بدانند که با این دست و پا زدن ها به جایی نخواهند رسید.

 

وی اضافه کرد: دشمنان با حرمت شکنی مقدسات دینی و اسلام هراسی نمی توانند اسلام را از بین برده و یا مانع از گسترش آن شوند و هر چه قدر هتاکی های آنها ادامه داشته باشد به همان نسبت موج اسلام خواهی گسترده تر و عظیم تر می شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: ملت های مسلمان با برگزاری تجمع های اعتراضی مختلف در برابر توهین نشریه فرانسوی علیه پیامبر اکرم(ص)، به دشمنان اسلام نشان دادند که در مقابل ابولهب های زمان ایستاده اند.

 

گفتنی است، نشریه طنز فرانسوی شارلی ابدو کاریکاتورهای موهن زیادی از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به ویژه پیامبر اکرم(ص) منتشر کرده است.

 

این نشریه در آخرین شماره خود در تیراژ حدود شش میلیون نسخه، مجدداً با چاپ کاریکاتوری به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین کرد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات