۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۴۱۲۰۱

کمپین اینترنتی حمایت از حضرت محمد راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ به منظور آشنا کردن بیشتر مردم با حضرت محمد(ص) پس از حمله تروریستی به «شارلی ابدو» و توهین مجدد این نشریه به پیامبر اسلام، هشتگ «محمد کیست» در توئیتر راه‌اندازی شد.
مدينه

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به منظور آشنا کردن بیشتر مردم با حضرت محمد(ص) پس از حمله تروریستی به «شارلی ابدو» و توهین مجدد این نشریه به پیامبر اسلام، هشتگ «محمد کیست» در توئیتر راه‌اندازی شد.


در این هشتگ جدید (#WhoIsMuhammad) مسلمانان سراسر جهان تلاش می‌کنند تا تصویر درستی از حضرت محمد(ص) در اذهان مردم ترسیم کنند.


عبدالله حسن، یک کاربر توئیتر نوشت: محمد(ص) کسی است که به خاطر ایمانش به خدا، مورد حمله قرار می‌گرفت، ایشان را طرد کردند و اعضای خانواده‌اش کشته شدند، اما ایشان آن‌ها را بخشید.


کازومی_142 نوشت: ایشان آخرین پیام‌آور خدا است که آمد تا پیام عیسی، موسی و دیگر پیامبران الهی را تکمیل کند.


این هشتگ روز چهارشنبه همزمان با انتشار میلیون‌ها نسخه از شماره جدید شارلی ابدو با تصویر موهن به حضرت محمد(ص) بر روی جلد آن منتشر شد.


این اقدام شارلی ابدو در پی آن انجام گرفت که هفته گذشته دو فرد مسلح به دفتر این نشریه حمله کرده و عده‌ای از کارکنان آن را کشتند.


ارتباط این دو فرد مسلح با گروه تروریستی القاعده، بار دیگر انگشت اتهامات را به سمت مسلمانان که خود قربانیان این گروه‌های تروریستی هستند بازگرداند.


نشریه شارلی ابدو پیش‌تر در سال‌های 2005 و 2012 نیز اقدام به انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام کرده بود. /982/د101/ک

منبع: ایکنا

ارسال نظرات