۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۳۹۰۶۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ترویج اسلام ظاهری در کشورهای اسلامی هدف دشمن است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این‌که اسلام آمریکایی به دنبال منافع دشمنان اسلام است، گفت: اسلام آمریکایی لباس دین بر تن دشمنان اسلام ناب محمدی کرده است.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه ها در مبارزه با اسلام آمریکایی اظهار داشت: همه تلاش استکبار جهانی این است که بتواند اهداف خود را در چار چوب اسلام ظاهری در جوامع اسلامی رواج دهد و نقش رسانه های دینی خنثی کردن اهداف شوم دشمنان است.

 

وی با بیان این که رسانه ها باید در تقابل با جنگ نرم دشمنان اسلام با اطلاع رسانی درست با بهره گیری از قرآن مجید و همین طور سایر کتب آسمانی و آموزه های اهل بیت(ع) مأموریت خود را به درستی انجام دهند، افزود: اسلام آمریکایی به دنبال این است که روح عبادت، شجاعت و ایستادگی در راه حق را از انسان ها بگیرد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که پرورش الهی انسان ها در اسلام آمریکایی مرده است، گفت: امروز دشمن چون می داند نمی تواد جامعه را به طور مستقیم و یکباره از قرآن و آموزه های دینی جدا کند تصمیم بر این می گیرد تا با ارائه اسلامی با الگوی خود که در آن انسانی با آموزه های دینی تربیت نمی شود جامعه را از اسلام ناب محمدی جدا کند.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر این که اسلام آمریکایی یعنی انسانی بدون تربیت دینی تصریح کرد: در اسلام آمریکایی انسانی مادی تربیت می شود که مطابق قوانین اسلام عمل نمی کند و اطلاعی از انها ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این به آن معنا است که هویت دینی یک جامعه از آن گرفته شود و هویت غیر دینی جایگزین آن شود و در این صورت دشمن به اهداف خود می رسد و یک انسان مسلمان به ظاهر و کلام و در حقیقت هیچ پایبندی به احکام دینی نداشته باشد تربیت می کند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به هوشمندی و برنامه ریزی دشمن در این حوزه گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن هدف قراردادن سیره و روش زندگی دینی است به طور مثال دشمن با استفاده از ویژگی های صله رحم که در اسلام سفارش سده است به نحوی مود تصرف قرار می دهد و به سمت اهداف خود هدایت می کند و با تشویق مردم به صله رحم و شب نشینی ها  ولی با شکستن خط قرمزها و شکستن محرم و نامحرم ،عدم رعایت شئونات اسلامی را ترو یج می کند.

 

و ی تصریح کرد: به یقین مهم ترین خطر ی که جامعه اسلامی را تهدید می کند این روشی است که در آن دشمن خانواده ها را هدف قرار گرفته است آغاز می شود و نقش رسانه ها و نهاد های فرهنگی در این حوزه بیان سیره و روش و زندگی اهل بیت(ع) و آموزه های دینی است.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر این که نقش رسانه ها در مبارزه با اسلام آمریکایی نقش سنگینی است، گفت: رسانه ها باید با هوشمندی و تحلیل رفتارهای دشمن به خنثی سازی ترویج فرهنگ پوچ و مادی گرای اسلام آمریکایی بپردازند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که اسلام آمریکایی به دنبال منافع دشمنان اسلام است، گفت: اسلام آمریکایی لباس دین بر تن دشمنان اسلام ناب محمدی کرده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات