۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۰۴۶
مدیر کل اوقاف مازندران:

نهم دی بزرگ‌ترین جلوه بصیرت عاشورایی ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نهم دی بزرگ‌ترین جلوه بصیرت عاشورایی ملت ایران اسلامی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران در سال 88 گفت: نهم دی بزرگ‌ترین جلوه بصیرت عاشورایی ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که بصیرت و هوشیاری ملت ایران سبب شناخت درست فتنه گران شد، بیان داشت: ملت ایران به درستی فتنه گران را شناخته و در حماسه نهم دی پاسخ ارزنده ای را به همه تلاش ها و کارشکنی ها دادند.

 

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، اضافه کرد: ملت ایران در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه بوده و بر این نکته آگاه هستند که دشمنان به هر صورتی شده است تنها می خواهند اهداف و برنامه های خود را عملی کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: هوشیاری و بصیرت باید در میان آحاد مردم و در همه زمان ها وجود داشته باشد که این امر ارزنده به عنوان رمز عبور از فتنه ها است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: فتنه 88 با تدابیر مقام معظم رهبری خنثی شده تا توطئه‌های دشمنان انقلاب از جمله آمریکا به رویا تبدیل شود.

 

وی با بیان این که باید هر ساله بزرگداشت روز نهم دی با شکوه برگزار شود، تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند عزت عاشورا را زیر سؤوال بردند و باید محکوم شوند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: ملت ایران پس از ماه‌ها صبر در برابر فتنه‌گری و جنایات سازمان‌یافته گروه‌های ضد انقلاب و اشرار در خیابان‌های تهران با فریاد‌های دینی طومار جریان فتنه را بر‌چیدند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به خوشحالی دشمنان انقلاب اسلامی از آشوب چند‌روزه تهران در سال 88، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری دچار تلاطم و آسیب نخواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: حرکت خودجوش مردم در نهم دی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و خط بطلانی بر نقشه‌های ده ساله دشمنان دیرین انقلاب کشید./950/پ202/ب1

ارسال نظرات