۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۷۵۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حماسه نهم دی پایان فتنه انگیزی دشمنان علیه نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی سال 88 خط بطلانی بر سه دهه فتنه انگیزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند در پشتیبانی و حراست از جایگاه ولی فقیه ثابت قدم هستند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل و کارکنان ثبت و احوال استان با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی سال 88 خط بطلانی بر سه دهه فتنه انگیزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند در پشتیبانی و حراست از جایگاه ولی فقیه ثابت قدم هستند.

 

وی، نهم دی سال 88 را یکی از استثنایی‌ترین روزهای تعیین کننده در جهت استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تثبیت مواضع انقلابی ملت ایران دانست و افزود: حضور حداکثری و با بصیرت مردم در صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و جایگاه مقام معظم رهبری بسیار تعیین کننده بوده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که حماسه نهم دی را باید زنده نگه داشت و در راستای جاودانگی آثار ارزشمند آن تلاش کرد، خاطرنشان کرد: همه رسانه‌ها، نهادها و فرهیختگان حوزه و دانشگاه باید با حضور در صحنه خود در جهت تبیین زوایای این حماسه عظیم گام بردارند.

 

آیت الله طبرسی، حماسه تاریخی نهم دی را نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های اسلامی را ثابت کردند، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره پشتیبان واقعی نظام اسلامی بوده و هستند.

 

وی با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در روز نهم دی سال 88 خط بطلانی بر سه دهه فتنه انگیزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان ثابت کردند در پشتیبانی و حراست از جایگاه ولی فقیه ثابت قدم هستند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حماسه نهم دی سال 88 نقطه عطف انقلاب اسلامی در پالایش خواص بی‌بصیرت و عافیت طلبان بود، تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی آن روز فراموش ناشدنی هتاکان حریم اهل بیت(ع) را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری همراه با بصیرت ملت ایران چشم فتنه را کور کرد.

 

امام جمعه مرکز مازندران در بخش دیگری از سخنان خود روند فعالیت ثبت‌احوال را از سنتی به مدرن عنوان کرد و گفت: در گذشته ثبت وقایع ولادت و فوت به صورت سجل احوال حکاکی شده انجام می‌شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات