۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۳۷۴۹۵
مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان:

اقدام جدی برای مقابله با پدیده تکفیر و تروریسم صورت نمی‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان خواستار اقدامی اساسی برای پایان بخشیدن به مشکلات جهان اسلام شد و تصریح کرد که هیچ اقدامی جدی برای مقابله با پدیده تکفیر و تروریسم صورت نمی‌پذیرد.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي



 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه فساد بسیاری از نهادهای دولتی لبنان را در نوردیده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه کوچک ترین مشکل پس از توافق نامه طائف، لبنان را به لبه پرتگاه هدایت می‌کند و موجودیت دولت را با خطر مواجه می‌کند.
وی افزود: وجود شکاف و اختلاف بین مردم لبنان بسیار نگران کننده است و عدم رسیدگی به مشکلات می‌تواند آینده دردناکی را برای کشور به بار آورد.
آیت الله نابلسی با تأکید بر لزوم توجه به بحران‌های موجود در کشورهای اسلامی از قبیل سوریه، عراق، یمن و لیبی، گفت: این کشورها دچار مشکلات گسترده اجتماعی، فرهنگی و امنیتی شده اند و اختلافات مانند ویروس، به سرعت در این کشورها در حال انتشار است.
این عالم لبنانی تصریح کرد: در حالی که پدیده تکفیر و تروریسم در کشوهای اسلامی روز به روز خطرناک تر می‌شود، هیچ اقدام جدی برای مقابله با آن صورت نمی‌پذیرد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات