۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۳۷۴۴۳
مسؤول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کرمان:

حماسه 9 دی نظام را در برابر توطئه براندازان بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کرمان، حماسه 9 دی را سبب بیمه شدن نظام اسلامی و شکست توطئه های دشمنان دانست و گفت: کسانی که در زمان فتنه به وسیله دشمنان نظام بازی خوردند، اگر بخواهند در رده کارگزاران نظام قرار گیرند، باید از عملکرد خود ابراز پشیمانی کرده و به صورت رسمی از مردم عذرخواهی کنند.
9 دي

حجت الاسلام حسن عسکری مسؤول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: فتنه 88 بسیار پیچیده طراحی شده بود؛ بطوریکه فضا بسیار غبار آلود شده و تشخیص حق از باطل بسیار دشوار بود.

 

وی ادامه داد: تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت مردم از ارزش های اسلامی توطئه طراحان فتنه را در هم شکست و حماسه 9 دی را آفرید.

 

مسؤول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کرمان، با اشاره به عظمت این حماسه، خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی نظام اسلامی را بیمه کرد و سبب شد تا کسانی که به صورت خزنده قصد براندازی نظام را دارند، در توطئه خود ناکام شوند.

 

حجت الاسلام عسکری همچنین پیام حماسه 9 دی را دفاع مردم از نظام و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این روز بزرگ نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش های دینی و اسلامی است.

 

وی ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فتنه خط قرمز ما است، لازمه سپردن مسؤولیت به افراد را کارنامه آنان در زمان فتنه دانست و خاطر نشان کرد: کسانی که خواسته یا ناخواسته در زمان فتنه به وسیله دشمنان نظام بازی خوردند، اگر بخواهند در رده کارگزاران نظام قرار گیرند و به مردم خدمت کنند، باید از عملکرد خود ابراز پشیمانی کرده و به صورت رسمی از مردم عذرخواهی کنند.

 

وی هدف از تلاش برخی افراد مبنی بر رفع حصر سران فتنه را نمایشی تبلیغاتی دانست و گفت: برخی از این افراد در زمان تبلیغات انتخاباتی شعارهایی دادند و اکنون که از فتنه گران حمایت می کنند، در واقع می خواهند خود را به شعارهای خود پایبند نشان دهند، این در حالی است که شناخت درستی از ارزش ها و آرمان هایی که مردم نسبت به آن پایبند هستند، ندارند./972/ت302/ب4

ارسال نظرات