۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۳۶۸۸۰

برگزاری مراسم عزاداری شب 28 صفر در مرکز اسلامی انگلیس در لندن

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری و سوگواری شب 28 ماه صفر درآستانه سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت عصمت و طهارت در مرکز اسلامی انگلیس در لندن، برگزار شد.
انگليس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت (ع) شنبه شب با حضور در مرکز اسلامی انگلیس، به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجبتی (ع) و امام رضا(ع) مراسم سوگواری و سینه زنی برگزار کردند.

دراین مراسم که علاوه بر ایرانیان مقیم لندن، مسلمانان سایر کشورها نیز حضور داشتند، حجت الاسلام سید حسین حسینی در سخنانی ضمن تسلیت این ایام، به تشریح خصوصیات ارزشمند و برجسته پیامبرگرامی اسلام (ص) پرداخت.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) به دلیل برخورداری از اخلاق نیکو و حسنه و منطق قوی موفق شدند ضمن انجام رسالت شان، برمشکلات و مسایلی که با آن مواجه بودند، فایق آیند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برخورد درست و عادلانه با مردم، مردمی بودن و دوری جستن از تشریفات و مخالفت با مدح و ثنا از جمله ویژگی های برجسته رسول اکرم (ص) بود که در سیمای نورانی و اعمال و رفتار ایشان قابل مشاهده بود.

به مناسب سالروز رحلت جانسور پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) وشهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع ) و امام علی بن موسی الرضا ( ع ) از شنبه 29 آذر به مدت سه شب مراسم سوگواری و عزاداری در مرکز اسلامی انگلیس برگزار می شود.

مرکز اسلامی انگلیس در روزهای اخیر میزبان صدها نفر از مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت بود که به مناسبت اربعین حسینی(ع)، اشک ماتم ریختند و بر حفظ و حراست از ارزش ها و شعائر اسلامی تاکید کردند./982/د102/ک

منبع: ایرنا

 

ارسال نظرات