۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۳۶۵۷۴
یکی از علمای بحرین:

اسلام سیاسی ظلم ستیز و عدالت طلب است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین با تاکید بر ادامه انقلاب به صورت مسالمت آمیز بیان داشت که جدایی اسلام از سیاست اشتباه است.
 آيت الله سيد عبدالله الغريفي


 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید عبدالله الغریفی در نماز جمعه این هفته که در مسجد امام الصادق (ع) شهر دراز بحرین برگزار شد، به جایگاه سیاست در اسلام اشاره کرد و بیان داشت: برخی تصور می‎کنند که اسلام از سیاست جداست، این تصور کاملا اشتباه و برخلاف واقعیت است.


وی افزود: هر مسلمانی که اسلام را در کنار سیاست می‎بیند در عمق ذلت و گمراهی قرار نمی‎گیرد و به مبارزه با ظلم و فساد می‎پردازد.


این عالم بحرینی اسلام سیاسی را سبب بصیرت در دین خواند و اظهار داشت: حرکت در مسیر مسالمت آمیز و عدالت خواهی سبب تحقق بسیاری از اهداف مشروع انسانیت خواهد شد.


وی از معارضان بحرینی خواست کهانقلاب این کشور را به صورت مسالمت آمیز ادامه دهند و گفت: رمز ادامه انقلاب بحرین فعالیت به صورت مسالمت آمیز است.


آیت الله الغریفی ادامه داد: اگرچه رژیم آل‎خلیفه از مشت آهنین در برابر خواسته‎های مشروع و به حق مردم بحرین استفاده می‎کند ولی معارضان باید بر مسالمت آمیز بودن انقلاب پافشاری کنند.


وی ادامه جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه را سبب پیچیده شدن شرایط بحرین دانست و بیان داشت: اصرار بیش از حد رژیم آل‎خلیفه بر گزینه قلع و قمع مردم موجب افزایش ناامنی و بی‎ثباتی در بحرین می‎شود./994/ب901/ک

ارسال نظرات