۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۳۶۳۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جدایی وحدت حوزه و دانشگاه از سیاست های استعماری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: جدایی وحدت حوزه و دانشگاه از سیاست های استعماری است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه ضروری است.

وی با بیان این که جدایی وحدت حوزه و دانشگاه از سیاست های استعماری است، افزود: دشمنان حساس بودن وحدت این دو نهاد را به خوبی می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: برای دستیابی به اهداف و آرمان های انقلاب، باید بین مراکز اعتقادی، معنوی، علم و اندیشه وحدت حفظ شود.

وی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه از اهداف اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، عنوان داشت: مهم ترین هدف نظام جمهوری اسلامی ارائه جامعه نمونه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مستکبران چون قدرت وحدت حوزه و دانشگاه را درک کرده اند، امروز توان خویش را بر جدایی این وحدت متمرکز کرده اند.

دین برای مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دین اسلام برای مبارزه با استکبار آمده است، افزود: هرچه خشونت در جهان وجود دارد، از استکبار است.

وی با بیان این که خوی استکباری در دین مبین اسلام طرد است، خاطرنشان کرد: دین آمده که با استکبار، طاغوت، فساد، تبعیض، خشونت، ترور فقر وزورگویی جدال کند.

حوزه و دانشگاه محل تربیت نیروهای متخصص است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که حوزه و دانشگاه محل تربیت نیروهای متخصص است، ابراز داشت: اگر نهاد حوزه و دانشگاه باهم وحدت داشته باشند، اهداف نظام نتیجه خواهند داد.

وی تصریح کرد: نهاد حوزه سلاح ایمان را در جامعه ترزیق می کند و دانشگاه در بعد علم و فناوری گام برمی دارد و سلاح علم را در جامعه تزریق می کند، در این راستا وحدت این دو نهاد ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب یادآور شد: رهبر انقلاب در رهنمودهای دلسوزانه خویش، زوایای وحدت حوزه و دانشگاه را بیان کرده است.

وی تأکید کرد: اگر می خواهیم سرنوشت مردم به خوبی رقم بخورد باید حوزه و دانشگاه در کنار هم باشند و وحدت آنان حفظ شود./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات