۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۳۵۹۲۴
وزیر اوقاف مصر خواستار شد؛

تشکیل ائتلاف عربی اسلامی برای نابودی تروریسم

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر با محکوم کردن اقدامات تروریست‎ها بیان داشت که ائتلافی عربی ـ اسلامی برای نابودی تروریسم باید تشکیل شود.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر برای شرکت در همایش بین المللی زن، رایزنی با همتایان خود و ایجاد اتحاد بین المللی برای مبارزه با تروریست جهانی به کویت سفر کرد.


وزیر اوقاف مصر در این سفر با یعقوب الصانع وزیر اوقاف کویت دیدار و بر روابط متمایز و دیرینه بین دو کشور تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: همکاری‎هایی بین وزارت اوقاف مصر و کویت باید بیش از گذشته باشد.


وی اقدامات گروهک‎های تروریستی در کشورهای منطقه را خطری برای همه مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد: کشورهای عربی و اسلامی باید برای نابودی گروهک‎های تروریستی با یکدیگر متحد شوند وائتلافی را برای مبارزها با آنها تشکیل دهند.


محمد مختار جمعه خواستار محکومیت اقدامات جریان‎های ترویستی از سوی کشورهای عربی و اسلامی شد و تصریح کرد: رمز موفقیت در اتحاد کشورهای منطقه برای نابودی تروریست‎ها هم فکر شدن و تفاهم است.


وی گرایش جوانان به جریان‎های تروریستی را زنگ خطری برای کشورهای منطقه خواند و خاطرنشان ساخت: اگر شبهات مطرح شده از سوی جریان‎های تکفیری و تروریستی را مراکز و نهادهای اسلامی جواب ندهند جوانان بسیاری در دام آنان گرفتار می‎شوند./994/ب902/ک

ارسال نظرات