۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۳۵۸۴۵
دبیر کنگره جریان های تکفیری:

سکوت رسانه‏های غربی در اربعین حسینی بیانگر هراس غرب از وحدت مسلمین است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کنگره خطر جریان های تکفیری با اشاره به حماسه اربیعین حسینی و حضور زائران در کربلا گفت: بایکوت خبری توسط رسانه‏ای غربی نشان دهنده این مطلب است که فعل انجام شده صحیح و به سود جهان اسلام بوده است.
حجت الاسلام عليزاده موسوي
حجت الاسلام مهدی علیزاده موسوی دبیر کنگره خطر جریان های تکفیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی عظیم مردمی اربعین حسینی را دارای دستاوردهای مادی و معنوی بسیاری برشمرد و ادامه داد: حضور مردم از اقشار مختلف در کنار هم باعث تقویت روح اخوت و برداری و برای بسیاری از مردم معنویت این مراسم نقطه عطفی در زندگی و شروع سیر جدیدی در زندگی آنان مبنی بر آرمان های امام حسین(ع) شد.
دبیر کنگره خطر جریان های تکفیری داشتن رفتاری حسینی را در یک میلیون و چهارصد هزار نفر از مردم ایران باعث رشد فرهنگی و اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد: این افراد جلوه هایی از حرکت معنوی راهپیمایی اربعین حسینی خواهند بود که با اشاعه این فرهنگ و پایداری به ارزش های اسلامی جامعه ای نو با روح تعالی یافته خواهند ساخت.
حجت الاسلام علیزاده موسوی به سخنان رهبر کبیر انقلاب که فرمود «هر وقت دشمن از شما تعریف کرد شک کنید که مشکلی دارید» اشاره کرد و گفت: عکس این مطلب در این راهپیمایی مصداق پیدا کرد. راهپیمایی عظیم شیعیان در روز اربعین باعث شد علاوه بر بایکوت خبری حتی در مواردی آن را مخدوش جلوه دهند پس جای هیچ گونه شکی نیست که فعل انجام شده صحیح و به سود جهان اسلام بوده است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان و دور از انسانیت دنیای مادی امروز بیان کرد: این حرکت معنوی به زیبایی بین شیعیان شکل گرفته و عجیب نیست که به عنوان یک رکورد معنوی از لحاظ کمیت و کیفیت ثبت شود.
دبیر کنگره خطر جریان های تکفیری با مد نظر قرار دادن هراس رژیم صهیونیستی از قدرت نرم شیعه گفت: اینها می دانند که مسلمانان به خصوص شیعیان با رژیم صهیونیستی دشمن هستند و این حرکت زنگ خطری جدی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
حجت الاسلام علیزاده موسوی راهپیمایی اربعین حسینی را به طور مستقیم بی ارتباط با رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: خبرگزاری های غربی این وقایع را بایکوت می کنند و می دانند که اگر  این جریان های باروح مقاومت و ظلم ستیزی به سمت رژیم صهیونیستی حرکت کند این رژیم جعلی را نابود خواهد کرد و قدس را به آغوش اسلام باز می گرداند./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات