۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۳۵۱۴۴

مجموعه «از چشم انداز امام علی» تجدید چاپ شد

خبرگزاری رسا ـ چاپ جدید «مجموعه از چشم انداز امام علی علیه السلام» به صورت مشترک از سوی کانون اندیشه جوان و دفتر نشر معارف منتشر شد.
مجموعه «از چشم انداز امام علي عليه السلام»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه «از چشم انداز امام علی علیه السلام» از سوی کانون اندیشه جوان با همکاری دفتر نشر معارف تجدید چاپ شد.

  

در مجموعه از چشم انداز امام علی علیه السلام چهل موضوع مهم و اساسی از منظر آن حضرت ترسیم شده است.

 

 در تدوین این مجموعه ی کم نظیر که تا کنون برخی از دفاتر آن به چاپ های بیش از ده نوبت رسیده اند به اقتضائات مخاطب اصلی آن یعنی نوجوانان و جوانان توجه خاص شده است.

 

در هر دفتر از این مجموعه به تنهایی بحث مستقلی مطرح و به پرسش و شبهه ای اساسی پاسخ داده شده است و نثر روان، جذاب، جوان پسند و کم حجم از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه ی چهل جلدی از چشم انداز امام علی علیه السلام می­باشد.

 

عناوین این مجموعه چهل جلدی به شرح زیر است: روایت دریا؛ شهید و شهادت؛ برادری داشتم که؛ شرحه شرحه؛  قاسطین؛ مارقین و ناکثین؛ تصمیم های بزرگ جوانی؛ نظارت بر دولت؛ رابطه هست ها و بایدها؛ مخالفان سیاسی؛ رهبر و رهبری؛ امام علی علیه السلام و هنر؛ جوان؛ حقوق متقابل مردم و حکومت؛ حرف های فیروزه­ای؛ نیاز به دین؛ کار و دین؛ مرگ؛ چالش های دینی؛ اعتدال؛ پرستش؛ ریزش­ها و رویش­ها؛ خودی و غیرخودی؛ اصول گرایی؛ علم و عالم؛ اصلاحات؛ خردورزی؛ دوستی؛  زمینه ها و موانع تحقق عدالت اقتصادی؛ اخلاق سیاسی؛ آزادی سیاسی؛  پلورالیزم دینی و سیاسی؛ امنیت اقتصادی؛ اخلاق کارگزاران؛اصول مدیریت و وظایف مدیران؛  آیین کشورداری؛  سیاست؛ آسیب شناسی حکومت دینی؛  حکومت و مشروعیت؛ اوصاف؛ عارفان و اقلیت های دینی.

 

علاقمندان برای تهیه این اثر می توانند به نمایندگی های پاتوق کتاب در سراسر کشور مراجعه نمایند یا با شماره تلفن‌های 88503341 و 88505402 تماس حاصل فرمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات