۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۳۳۷۰۷

1400 مقاله به دست دبیرخانه اجلاس سراسری نماز رسیده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین کمیته علمی و پژوهشی اجلاس بیست و سوم نماز در فاصله یک روز مانده به اتمام مهلت اعلام شده، آخرین آمار مقالات رسیده به دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز را اعلام کرد.
حجت‌الاسلام علي دارابي مديرکل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در محل معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، تشکیل جلسه داد.


در این نشست که هفدهمین جلسه هفتگی این کمیته محسوب می شود، حجت الاسلام دارابی مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از وصول 1400 مقاله به دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در فاصله یک روز مانده به اتمام مهلت اعلام شده خبر داد.


در ادامه این جلسه، حجت الاسلام دریاکناری عضو کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و عضو هیئت داوری مقالات، گزارشی را از آغاز بکار این هیئت و روند بررسی مقالات واصله ارائه داد.


آقای بابائی معاون برنامه ریزی ستاد اقامه نماز و نماینده این ستاد در کمیته علمی و پژوهشی بیست وسومین اجلاس سراسری نماز نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، گفت: ستاد اقامه نماز کشور در نظر دارد، به تمام کسانی که به فراخوان کمیته علمی پاسخ داده و نسبت به امر نماز ادای دین نمودند، اطلاع رسانی، و از کسانی که اثر برجسته ای ارائه کردند، تقدیر نماید.


لازم بذکر است هجدهمین جلسه هفتگی کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، به دلیل تقارن با پنجمین اجلاس منطقه ای نماز که شانزدهم آذر ماه در استان فارس برگزار می گردد، شنبه آتی 15/9/1393 در اتاق جلسات معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد./978/د102/ف

ارسال نظرات