۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۳۳۶۵۲

هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در خصوص تعرض‌ به قدس اشغالی

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در صورتی که رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در فلسطین اشغالی ادامه دهد، این جنبش به اقدامات مقاومتی و در مقدمه همه عملیات شهادت‌طلبانه روی خواهد آورد.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خضر حبیب از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت ادامه تجاوزهایش به قدس اشغالی، این جنبش به اجرای تمام اشکال مقاومت و در راس آن عملیات شهادت طلبانه روی خواهد آورد.

 

حبیب گفت: مقاومت در قبال جنایات اسرائیل سکوت نخواهد کرد و ملت ما گزینه‌های مختلفی در مقابل این جنایات دارد و عملیات شهادت طلبانه بهترین وسیله علیه اشغالگر است.

 

وی افزود: حوادث قدس حاکی از آن است که آنچه اتفاق افتاده انتفاضه‌ای حقیقی است و در صورتی که تعرض‌ها ادامه یابد انتفاضه گسترده‌تر می‌شود و همه مناطق اشغالی را در بر خواهد گرفت. وی در مورد عدم تنها گذاشتن اهالی قدس در وضعیت کنونی هشدار داد و گفت که هر خسارتی به اهالی قدس برسد گویا متوجه کل جهان اسلام است.

 

خضر حبیب در مورد خطرناک بودن هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد و آن را خطائی بزرگ در حق ملت فلسطین توصیف کرد که تنها رژیم صهیونیستی از آن سود می‌برد.

 

حبیب به اوضاع غزه نیز اشاره کرد و گفت که طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در بازسازی آن وقت‌کشی می‌کنند زیرا آن‌ها نمی‌خواهند هیچ دستاوردی برای ملت فلسطین از سوی مقاومت وجود داشته باشد و خواستار به حاشیه راندن مقاومت و کاهش محبوبیت مردمی آن هستند./994/د102/ک

ارسال نظرات