۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۳۳۵۱۰
آژانس تحقیقات ملی هند با انتشار گزارشی اعلام کرد:

تصمیم داعش برای انجام حملات تروریستی در هند

خبرگزاری رسا ـ آژانس تحقیقات ملی هند با انتشار گزارشی از تصمیم داعش برای انجام حملات تروریستی در این کشور خبر داد.
داعش
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آژانس تحقیقات ملی هند با انتشار گزارشی از تصمیم داعش برای انجام حملات تروریستی در این کشور خبر داد.
 
آژانس تحقیقات ملی هند در گزارش خود تاکید کرده است که گروه داعش در حال استخدام شهروندان هندی و آموزش آنان برای انجام حملات تروریستی در داخل این کشور است.
 
در این گزارش آمده است: گروه داعش در حال استخدام اعضای جدید از میان شهروندان هندی است تا آنان را برای انجام عملیات تروریستی در سوریه و عراق آموزش دهد. زمانی که این نیروها آموزش دیده و به وسیله داعش شستشوی مغزی داده شدند از آنان برای انجام حملات تروریستی در داخل هندوستان نیز استفاده می شود.
 
این آژانس در گزارش خود از مقامات هندی خواسته است که فعالیت گروه هایی مانند داعش و القاعده را در عراق و سوریه جنایتکارانه معرفی کرده و فعالیت آنها را در هند ممنوع اعلام کنند.  
 
راجناث سینک، وزیر کشور هند روز شنبه در سخنانی اعلام کرده بود که داعش خطر امنیتی مهمی برای این کشور محسوب شده و نسبت به اثرات تبلیغات داعش بر روی جوانان هندی اظهار نگرانی کرده بود.
 
اوایل هفته جاری نیز رسانه های هندی گزارش دادند که مردی به اسم عریب مجید، که گمان می رود در زمان عضویت در داعش 55 نفر را در عراق به قتل رسانده به وسیله نیروهای امنیتی هند دستگیر شده است./990/ب903/ک
ارسال نظرات