۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۳۳۳۶۰
جهاد اسلامی:

واکنش جنبش جهاد اسلامی به مهاجرت دادن فلسطینیان با وعده‌های مالی

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی، طرح وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای اخراج فلسطینی‌ها با وعده مالی را توهمی خواند که عملی نخواهد شد.
يوسف الحساينه از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف الحساینه عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به پیشنهاد «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای اخراج فلسطینی‌ها با وعده مالی، آن را «توهم» خواند و افزود که عملی نخواهد شد.

 

الحساینه در سخنانی اقدام ملت‌های آمریکای لاتین و آسیا در اعلام همبستگی و یاری با ملت فلسطین را ستود.

 

وی افزود: ملت‌های آزاده در تعرض‌‌های اسرائیلی در کنار ملت فلسطین ایستادند همانگونه که در جنگ اخیر غزه در کنار ما بودند.

 

الحساینه در ادامه گفت: حق مردم فلسطین آشکار است و اقدامات رژیم اشغالگر نیز برای هر انسان باوجدانی واضح است و روز به روز دروغ بودن ادعاهایش برای تمامی ملت‌های آزاده رو می‌شود. روزی خواهد آمد که این اشغالگر به صورت کلی از سرزمین فلسطین و اراضی آن پاک خواهد شد. وی از تمامی سازمان‌های بین‌المللی خواست به سکوت خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند.

 

از سوی دیگر آویگدور لیبرمن برای پایان دادن به مناقشه صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها طرحی ارائه کرده است که در آن پیشنهاد داده می‌توان با اعطای امتیازات مالی به فلسطینی‌ها آن‌ها را به ترک سرزمین‌هایشان ترغیب کرد.

 

الحساینه در واکنش به این پیشنهاد گفت: ملت ما در اراضی اشغالی 48، در سرزمین آبا و اجدادی خود باقی خواهند ماند و طرح‌های دیوانه‌هار لیبرمن مانند تمام توهمات صهیونیست‌ها سقوط خواهد کرد.

 

وی افزود که ساکنان فلسطینی اراضی اشغالی مانند خاری در حلق رژیم صهیونیستی باقی خواهد مانند و از دین و تاریخ دفاع خواهند کرد./994/

ارسال نظرات