۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۵۲۲

تجلیل سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از خبرگزاری رسا در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با همایش بسیج و رسانه با عنوان «رسانه، بسیج و گفتمان ولایت» در منطقه آزاد ارس از مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در تبریز تجلیل بعمل آمد.
خبرگزاري رسا تجليل از خبرگزاري رسا در تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با همایش بسیج و رسانه که با عنوان «رسانه، بسیج و گفتمان ولایت» در منطقه آزاد ارس برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از سوی فرمانده سپاه عاشورا؛ از مرتضی شفیعی، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در استان آذربایجان‌شرقی به جهت انعکاس مطلوب برنامه های سپاه و بسیج تجلیل به‌عمل آمد.


همچنین در این همایش یک روزه از خبرنگاران و عکاسان واحد خبر صدا و سیما، معاونت سیما و معاونت صدا مرکز آذربایجان شرقی، خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری فارس، خبرگزاری بسیج، روزنامه جمهوری اسلامی، خبرگزاری شبستان، ماهنامه تن و روان، خبرگزاری آریا، خبرگزاری ایکنا، هفته نامه حیدربابا، پایگاه خبری آناج و پایگاه خبری نصرنیوز قدردانی شد.


بنابر این گزارش، احمد بادیران، سردبیر روزنامه فجر آذربایجان و پیشکسوت رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز به نمایندگی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان به تبیین دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداخت و اظهار داشت: رسالت اصحاب رسانه استان همواره در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای نام بسیج بوده است.


بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: اگر توپ و تانک مؤلفه اصلی قدرت بود، ما منهدم شده بودیم، تنها مؤلفه ایمان بسیجیان بود که توانست دشمن تا بن دندان مسلح را با شکست مواجه کند، امروز اساس و نگاه مستقیم دشمن مقابله با این مؤلفه ایمان و اعتقاد بسیج است که این هدف شوم خود را با رسانه‌های فراگیر خود پیگیری می کند.


سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای استان نیز در سخنانی با تأکید بر این‌که باید گفتمان رسانه و ولایت به گونه ای ترسیم شود که تمامی اصحاب رسانه در این راستا به رسالت خطیر خود عامل باشند، گفت: تفکر بسیج در تمام دنیا طنین‌انداز شده و این نیروی مردمی به عنوان اساس قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح می شود، باید تلاش کنیم بسیج همواره در اوج باشد.


عرب‌باغی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز با تأکید بر انتقال فرهنگ و دستاوردهای بسیج در عرصه‌های مختلف به نسل جوان جامعه گفت: بسیج در عرصه سازندگی بسیار موفق بوده است، با خستگی نمی توان مقابل آمریکا ایستاد، شعارهای خودکفایی و خوداتکایی باید در میدان عمل پیاده شود، باید بسیجی‌وار و با روحیه اعتقادی در عرصه سازندگی کشور حاضر شد


همچنین علی نواداد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در سخنانی کوتاه به تییین اهمیت و جایگاه بسیج و رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: ابتکار عمل سپاه عاشورای استان، سازمان منطقه آزاد ارس و بسیج رسانه آذربایجان شرقی در برگزاری این همایش جای تقدیر و تشکر دارد.


گفتنی است، در پایان این همایش با اهدای هدایایی از عموم اصحاب رسانه استان و اعضای بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی تجلیل بعمل آمد./935/پ203/ب3

ارسال نظرات