۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۳۱۶۸۴
جهاد اسلامی:

قدس به مقبره صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر ادامه مقاومت ملت فلسطین افزود که قدس به محل دفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد المدلل از رهبران بارز جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مسأله فلسطین در حال حاضر در مقطعی حساس است و قدس به مقبره صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.


المدلل در در گفت‌وگویی با وبگاه خبری «قدس»، پس از عملیات شهادت‌طلبانه دو جوان فلسطینی در قدس اشغالی که 6 صهیونیست کشته و 16 نفر دگر زخمی شدند افزود: این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات اسرائیلی بود.


وی در ادامه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر رهبران رژیم اشغالگر منتظر چه چیزی غیر از عملیات شهادت‌طلبانه هستند. ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و پرچم سفید را بالا نخواهد گرفت. این ملت از زمان اشغال خاکش تا کنون برای آزادی جنگیده است.


المدلل در ادامه تاکید کرد که این عملیات رژیم اشغالگر را مجبور به توقف اقداماتش در کرانه باختری خواهد کرد و این رژیم هم اکنون در حالت سردرگمی به سر می‌برد.


وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی فقط یک زبان را می‌فهمد و آن زبان زور است. المدلل خواهان افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی شد./994/
د102/ک

ارسال نظرات