۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۳۱۶۶۶

انتشار شماره نهم مجله فرهنگی اجتماعی آل محمد

خبرگزاری رسا ـ شماره نهم مجله فرهنگی اجتماعی آل محمد علیهم السلام همراه با ویژه نامه داعش در ذره بین منتشر شد.
نشريه آل محمد - شماره نهم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شماره نهم ویژه نامه فرهنگی اجتماعی آل محمد علیهم السلام  همراه با ویژه نامه داعش در ذره بین منتشر شد.

 

روایتی از نقش رهبر در مذاکرات هسته ای، گفت و گو با حجت الاسلام سرلک و چگونه بگوییم «دوستت دارم» به همراه ویژه نامه «داعش» در ذره بین و روشن سازی هدف های پلید این گروهک منحرف از موضوع های ارائه شده در این نشریه فرهنگی است.

 

این نشریه گفت و گویی با سیدعباس عراقچی، عضو ارشد تیم هسته ای مذاکره کننده انجام داده که در زیر به نقل از عراقچی به بخشی از آن اشاره می شود:

 

«رهبر معظم انقلاب هر جا تشخیص داده اند که برای تاثیر گذاری بر روند مذاکرات لازم بوده که وارد عرصه شوند وارد می شدند و اتفاقا در نتایج مذاکرات هم تاثیرگذار بوده، برای نمونه در مورد نیاز کشور به 190 هزار سو، کاملا معادلات را به نفع ما تغییر داد.

 

همچنین عبارت های فنی که ایشان به کار می بردند نشان داد که چقدر به جزییات موضوع هسته ای و حتی مسائل فنی آن اشراف دارند، من به عنوان یکی از اعضای تیم مذاکره کننده اذعان می کنم که همه این موضع گیری ها واقعا دقیق، به موقع و راهگشا بوده اند.»

 

همچنین در این نشریه آمده است که اگر می خواهید همسر خود را دوست داشته باشید باید باور کنید به کار بردن واژه معجزه آسای «دوستت دارم» چندین برابر از هدیه های مادی در ذهن شریک زندگی می ماند.

 

در ادامه می خوانیم؛ چه بسیار تهی دستانی که طعم خوشبختی را با همه وجودشان چشیده اند و چه بسیار مال اندوزانی که زندگی شان مثل فریزر یخ بوده و تهی از عطر آرامش و خوشبختی است.

 

در این شماره در گفت و گو با حجت الاسلام ماندگاری این سوال مطرح شده که چرا آمار طلاق در جامعه زیاد شده و وی پاسخ می دهد که عوامل زیادی داشته ولی مهم ترین عامل این بوده که جامعه ما جامعه ای دینی بوده اما متاسفانه متدینانه عمل نمی کنیم، یعنی به خاطر اختلال فرهنگی که در جامعه اتفاق افتاده مردم لحظه به لحظه در قصد ازدواج، از فرهنگ دین کم می گذارند.

 

همچنین تامین عاطفی، جنسی و شخصیت 3 عامل مهم پرخاشگری بوده که در افراد وجود دارند و باید به آن ها توجه شود.

 

در ویژه نامه داعش در ذره بین آمده است که از بین بردن و بر کناری دشمنان و بر پایی حد اسلامی به مبنای عقاید انحرافی گروهک و القاء فکرهای مورد نظر خود و جذب نیرو از جمله هدف های داعش است.

 

درصفحه های پایانی این ویژه نامه تصاویری از مهم ترین موضوع های روز و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا آورد شده است./9452/ن602/ق

ارسال نظرات