۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۳۱۲۱۵
دستور ارتش اسرائیل به سربازانش:

با گلوله‎های جنگی به سوی فلسطینیان شلیک کنید

خبرگزاری رسا ـ روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مجوز شلیک گلوله‎های جنگی به سوی فلسطینیان را به سربازانش داده است.
شليک گلوله هاي واقعي به سوي فلسطينيان به وسيله نظاميان رژيم صهيونيستي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مجوز شلیک گلوله‎های جنگی به سوی فلسطینیان را به سربازانش داده است.
 
خبر صدور مجوز شلیک گلوله های جنگی به سوی فلسطینیان را دورون بن باراکین، یکی از مشاوران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله ای در مجله نظامی Bamahane منتشر کرد.
 
به گفته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، از این پس نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی می توانند در صورتی که احساس کردند جان آنها از سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی به خطر افتاده از گلوله های جنگی برای شلیک به آنان استفاده کنند.      
 
صدور مجوز استفاده از گلوله های جنگی برای شلیک به سوی معترضان فلسطینی آخرین اقدام از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی برای سرکوب اعتراضات مردم فلسطین محسوب می شود.
 
مقامات رژیم صهیونیستی به تازگی قانونی را به تصویب رسانده اند که به موجب آن نظام قضایی این رژیم اجازه می یابد برای فلسطینیانی که به سوی سربازان اسرائیلی و خودروهای نظامی آنان سنگ پرتاب می کنند مجازات 20 سال زندان تعیین کند./990/ ب903/ک 
ارسال نظرات