۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۳۰۷۳۱

آیت الله حکیم حمله تروریستی به عزاداران حسینی در عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، شهادت جمعی از عزاداران حسینی در عربستان را در ادامه جنایت تکفیری‎ها علیه پیروان اهل بیت(ع) عنوان کرد.
حضرت آيت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی کشتار عزاداران حسینی در الاحساء عربستان را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: خبر هدف قرار گرفتن عزاداران سید الشهدا(ع) در حسینیه المصطفی روستای الدالوه که به شهید و مجروح شدن جمعی از شرکت کنندگان در مراسم سوگواری انجامید را با نهایت تأسف شنیدیم. این حادثه جنایتکارانه را محکوم کرده و همبستگی خود را با خانواده های آنان اعلام می داریم.

 

وی افزود: این حادثه در چارچوب هدف قرار گرفتن پیروان و دوستداران بی گناه اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف از سوی تکفیری ها صورت گرفت.

 

حضرت آیت الله حکیم تصریح کرد: علو درجات و محشور شدن با ائمه اولیای خدا را برای شهدا، جایگزین های خلف برای خانواده های آنان و شفای عاجل را برای مجروحان از خداوند متعال خواستاریم.

 

گفتنی است در حمله تروریستی علیه حسینیه المصطفی در روستای الدالوه واقع در استان الاحساء عربستان که در شب عاشورا رخ داد، 8 تن از عزاداران حسینی شهید و تعدادی زخمی شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات