۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۳۰۳۷۷

مرکز تحقیقات زن و خانواده عضو هیأت علمی می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تحقیقات زن و خانواده، به منظور تأمین هیأت علمی پژوهشی، با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان طلاب حوزه‌های علمیه از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.
تبليغ خواهران طلبه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، امید پور حسرت گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی مرکز تحقیقات زن و خانواده، این مرکز به منظور تأمین هیات علمی پژوهشی، با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان طلاب حوزه‌های علمیه از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

 

وی افزود: مرکز تحقیقات زن و خانواده با رعایت مصوبات شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، افراد آقا و خانم واجد شرایط را در قالب عضو هیات علمی پیمانی و پیوسته جهت گروه‌های پژوهشی فقه و حقوق، مطالعات راهبردی و تربیت و روان‌شناسی جذب می‌کند.

 

معاون پژوهش مرکز تحقیقات زن و خانواده شرایط عمومی علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان را حداکثر سن 36 سال و مدرک سطح سه حوزه دانست و ادامه داد: در گروه فقه و حقوق، دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های حقوق خصوصی، حقوق عمومی، فقه و مبانی حقوق و فقه و حقوق اسلامی یا دارا بودن مدرک سطح چهار حوزه شرایط اختصاصی جذب را تشکیل می‌دهند.

 

در گروه روان‌شناسی و تربیت، دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی تربیتی شرایط اختصاصی هستند و در گروه مطالعات راهبری دارا بودن مدرک دکتری یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های سیاست‌گذاری فرهنگی، آینده‌پژوهی و مدیریت استراتژیک، شرایط اختصاصی داوطلبان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان جذب هیات علمی، حداکثر تا یکم دی‌ماه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات زن و خانواده به آدرس www.wrc.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند./978/د102/ی

ارسال نظرات