۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۲۹۷۲۷
شیخ عیسی قاسم خواستار شد؛

حاکمان کشورهای عربی دست از حمایت تروریست‌ها بردارند

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین با محکوم کردن حمله تروریستی به حسینیه شیعیان در عربستان بیان داشت: سران کشورهای عربی از حمایت تروریست‎ها دست بردارند تا دیگر شاهد این گونه فاجعه‎های اسفبار نباشیم.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين


 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در نماز جمعه این هفته که در مسجد امام صادق (ع) شهر دراز برگزار شد، به حمله تروریست‎ها به حسینیه شیعیان عربستان در روستای الدالوه در استان الاحساء اشاره کرد و گفت: حمله تروریستی به حسینیه شیعیان، انسان را یاد اقدامات دوران جاهلیت و نفرت آنان از مسلمانان می‎اندازد.


وی افزود: این حادثه خونین بار یکی از اقدامات بی شمار تروریست‎ها در کشورهای منطقه است که سبب ایجاد و گسترش دشمنی در بین امت‎های اسلامی می‎شود. هیچ عقل، دین و انسان سالم و صحیحی نمی‎تواند بر این گونه اقدامات تروریستی مهر تایید بزند.


این عالم بحرین با انتقاد از حمایت سران کشورهای عربی از گروهک‎های تروریستی خاطرنشان ساخت: حمایت و تغذیه مالی و انسانی از گروهک‎های تروریستی که از سوی برخی از سران کشورهای عربی صورت می‎گیرد سبب ایجاد کشتار در کشورهای منطقه و ریخته شدن خون بسیاری از انسان‎های بی‎گناه اعم از شیعه، سنی و مسیحی شده است.


وی تصریح کرد: گسترش جریان‎‎های تروریستی در کشورهای منطقه موجب به راه افتادن یک تراژدی غمناک و تاسف بار در جامعه اسلامی و عربی شده است.


شیخ عیسی قاسم با عرض تسلیت به خانواده‎های شهدای حادثه حسینه الاحساء اظهار داشت: ما از خداوند متعال برای شهدای حسینه الاحساء طلب رحمت و به خانواده‎های شهدا تسلیت عرض می‎کنیم.


گفتنی است گروهک تروریستی متشکل از 22 نفر روز عاشورا به حسینیه شیعیان عربستان در روستای الدالوه در استان الاحساء حمله‌ و تعدادی از عزادران حسینی به شهادت رسیدند./994/ب901/ک

ارسال نظرات