۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۲۹۵۳۳
رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی:

اظهارات سید حسن نصرالله را باید جدی گرفت

خبرگزاری رسا ـ رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی با توجه خاص به محتوای سخنرانی 'سید حسن نصرالله' در مراسم عاشورای حسینی، خواستار جدی گرفتن این سخنان شدند.
اسرائيل

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه های گروهی رژیم اشغالگر فلسطین در واکنش به سخنان اخیر دبیرکل حزب الله لبنان نوشتند: اظهارنظر نصرالله در مورد هم تراز بودن نیروی بازدارنده میان اسراییل و حزب الله و این که نبرد در سوریه بر آمادگی رزمی حزب الله تاثیر منفی نگذاشته را جدی بگیریم.

 

بر اساس این گزارش، مواضع دبیرکل حزب الله و تهدیدهای وی علیه رژیم صهیونیستی، طبق معمول مورد توجه شدید و گسترده رسانه های اصلی این رژیم قرار گرفته است.

 

پایگاه های خبری اینترنتی رژیم صهیونیستی بر فحوای تهدیدهای سید حسن نصرالله، تاکید می کنند، به ویژه بر بخشی که طی آن وی ارزیابی افسران بلندپایه این رژیم مبنی بر تعطیل شدن فرودگاه 'بن گوریون' و بندر 'حیفا' در همان روز اول نبرد آتی را مورد تایید قرار داده و می گوید که در نبرد آینده تمام نقاط فلسطین اشغالی از سوی حزب الله مورد هدف قرار خواهد گرفت.

 

سید حسن نصرالله روز سه شنبه طی سخانی قبل از ظهرعاشورای حسینی در ورزشگاه 'الرایه' منطقه 'الصفیرضاحیه' جنوبی بیروت در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان، اظهارداشت: این تهدیدها نشانه ضعف صیهونیست ها است ،هرآنچه از آنها می شنویم ما را نگران نمی کند بلکه اطمینان ما را بیشتر می کند.

 

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: به صهیونیست ها تاکید می کنم که هیچ جایی در فلسطین اشغالی نخواهید یافت که از تیررس موشک های مقاومت اسلامی لبنان خارج باشد.

 

وی گفت: ما تهدیدهای کلامی صهیونیست ها را در چارچوب جنگ روانی و برای ترساندن لبنان و ملت آن ارزیابی می کنیم اما بدانند که ما از جنگ روانی و سیاست هراس افکنی بیم و ترسی نداریم.

 

سید حسن نصرالله افزود: آنچه صهیونیست ها را از جنگ با لبنان باز می دارد، شناختی است که از مقاومت لبنان دارند و می دانند که مقاومت لحظه ای از مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی غافل نیست.

 

دبیرکل حزب الله اظهارداشت: صهیونیست ها می دانند که رفتن به سوی جنگ هزینه بسیار سنگینی برای آنها دارد و مقاومت ثابت کرده است در مقابل هیچ تجاوز و حمله ای ساکت و دست بسته نمی ماند و در هر زمانی که مناسب بداند، پاسخ می دهد./982/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات