۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۲۹۵۱۷
حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه تصریح کردند؛

رژیم‌صهیونیستی تاوان یورش‌های وحشیانه به قدس شریف را خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی تاوان اقداماتش در قدس را پرداخت خواهد کرد.
مبارزان حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تاوان اقداماتش در قدس را خواهد پرداخت.


القسام اعلام کرد: دشمن صهیونیستی بهای سنگینی بابت اقدامات جنایتکارانه‌اش در یهودی‌سازی مسجدالاقصی و شهر اشغالی قدس شریف خواهد پرداخت.


شاخه نظامی حماس همچنین با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ 50 روزه اخیر، تأکید کرد که نیروهای قسام خود را برای پیروزی بزرگ‌تر بر رژیم صهیونیستی آماده می‌کنند.


همچنین جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که  که یورش‌های مستمر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و شهر قدس شریف با قاطعیت پاسخ داده خواهد داد.


جهاد اسلامی در ادامه اعلام کرد که امت فلسطین باید جزئی از این مبارزه باشد و نباید به سکوت خود در قبال هتک حرمت به مسجدالاقصی ادامه دهد.


جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که اراده ملت فلسطین در مقابل اینگونه اقدامات رژیم صهیونیستی سست نخواهد شد و از میان این ملت تعدادی بسیاری شهادت طلب مانند معتز الحجازی بیرون خواهند آمد و از رهبران اسرائیلی انتقام خواهند گرفت. الحجازی آزاده جهاد اسلامی هفته گذشته طی عملیاتی یهودا گلیک خاخام افراطی را ترور ومجروح کرد./994/د101/ک

ارسال نظرات